stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 278166
  • 28 اسفند 1399 - 0:18
3

آماده‌باش کامل سازمان مدیریت پسماند قم در ایام نوروز/عدم صدور مجوز خاکبرداری در ایام عید

آماده‌باش کامل سازمان مدیریت پسماند قم در ایام نوروز/عدم صدور مجوز خاکبرداری در ایام عید
قم -سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از آماده‌باش کامل مدیریت پسماند قم در ایام نوروز برای ارائه خدمات به شهروندان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به آماده‌باش کامل پرسنل مدیریت پسماند در ایام نوروز، اظهار داشت: سازمان نیز در کنار دیگر بخش‌های مدیریت شهری قم نسبت به ارائه خدمات در ایام نوروز اعلام آمادگی کامل دارد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح‌های ویژه این ایام، خاطرنشان کرد: توزیع نهال بین همیاران در ایستگاه‌های مشارکت منتخب و اجرای طرح گل در ایستگاه‌های مشارکت منتخب در ایام پایان سال در ایام پایانی سال اجرایی شد.

میرابراهیمی با اشاره به اجرای تدابیر ایمنی تخلیه ایستگاه‌های مشارکت در شب چهارشنبه آخر سال، تصریح کرد: به‌منظور حفظ ایمنی شیفت عصر ایستگاه‌های مشارکت در چهارشنبه آخر سال تعطیل شد.

وی به فعالیت ایستگاه‌های مشارکت شهروندی در تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: ایستگاه‌های مشارکت شهروندی به جز روزهای ابتدایی سال در دیگر ایام آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه صدور مجوزخاکبرداری در ایام تعطیلات نوروز انجام نمی‌شود، گفت: تعداد گشت‌های نظارتی سازمان در جهت جلوگیری از تخلفات در خصوص پسماندهای عمرانی و ساختمانی افزایش پیداکرده است.

میرابراهیمی همچنین با اشاره به اجرای طرح دریافت پسماند سبز در ورودی بوستان‌ها در ۱۳ فروردین‌ماه، افزود: نظارت و حضور فعال ناوگان پسماند خشک در بوستان‌ها در روز ۱۳ فروردین (در صورت اعلام ستاد مقابله با کرونا نسبت به فعالیت بوستان‌ها) و توزیع پلاستیک مخصوص ذخیره‌سازی پسماند تر و خشک در صورت فعالیت بوستان‌ها در روز طبیعت بین شهروندان انجام خواهد شد.

  • منبع : شهرداری قم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.