stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 277871
  • 27 اسفند 1399 - 12:43
0

۵۱۲ کاندیدا در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر قم ثبت‌نام کردند

۵۱۲ کاندیدا در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر قم ثبت‌نام کردند
قم - فرماندار قم از ثبت‌نام ۵۱۲ نفر در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر قم خبر داد و گفت: از این تعداد ثبت‌نام ۴۴۸ نفر قطعی شده است.
قلم | qalamna.ir :

مرتضی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم ، آخرین‌مهلت ثبت‌نام کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر را ساعت ۲۴ اعلام کرد و اظهار داشت: مقررشده بود تا ساعت ۲۰ ثبت‌نام کاندیداها به‌صورت حضوری باشد اما با توجه به شرایط فراهم‌شده این مهلت تا ساعت ۲۴ تمدید شد.

فرماندار قم ضمن ارائه گزارشی از ثبت‌نام کاندیداها گفت: تاکنون ۵۱۲ نفر در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر قم ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ثبت‌نام ۴۴۸ نفر قطعی شده است.

وی عنوان کرد: تا این لحظه مشارکت مردان ۳۹۶ نفر و مشارکت زنان ۵۲ نفر بوده است؛ همچنین ۳۶ نفر سابقه عضویت در ادوار گذشته شوراهای شهر قم را داشته‌اند.
حیدری با بیان میزان تحصیلات کاندیداها ابراز کرد: از این کاندیداها، ۱۹۷ نفر دارای مدرک کارشناسی، ۱۴۴ نفر کارشناسی ارشد، ۳۲ نفر دکتری، ۵۳ نفر حوزوی، ۱۳ نفر کاردانی و نه نفر نیز دیپلم و زیر دیپلم هستند.

فرماندار قم بابیان اینکه تاکنون ۲۹۸ نفر از کاندیداها ثبت‌نام حضوری و ۱۵۰ نفر نیز ثبت‌نام غیرحضوری داشته‌اند، گفت: با وجود اینکه تأکید کردیم کاندیداها ثبت‌نام خود را به‌روز آخر نیندازند اما امروز ۲۳۱ نفر ثبت نامی داشته‌ایم.

وی اظهار کرد: ۸ اردیبهشت‌ماه سال پیش رو، آخرین زمان رد و یا قبول صلاحیت کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر بوده و کاندیداهای محترم می‌توانند در این روز از وضعیت خود مطلع شوند.

حیدری در پایان با اعلام تعداد ثبت‌نام کنندگان در شهرهای اقماری عنوان کرد: در شهرهای جعفریه ۲۴ نفر، سلفچگان ۲۱ نفر، قنوات ۲۱، دستجرد ۱۵، کهک ۲۰ نفر و در خود شهر قم ۳۵۷ کاندیدای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شده‌اند.

انتهای پیام/

  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.