stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 27723
  • 13 بهمن 1394 - 14:40
3

شکوری‌راد: مصوبه‌ای برای ائتلاف با گروه‌های اصولگرا نداریم

شکوری‌راد: مصوبه‌ای برای ائتلاف با گروه‌های اصولگرا نداریم

عضو شورای عالی سیات گذاری اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان در ائتلاف نانوشته با همه عقلای جامعه هستند، اما در مورد ائتلاف مصوب شده باید بگویم هنوز مصوبه‌ای برای ائتلاف با گروه‌های اصولگرا نداریم.

قلم | qalamna.ir :

علی شکوری‌راد در مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی اصلاح طلبان -گام دوم- در جمع خبرنگاران به سوال‌های آنها پاسخ می‌گفت، با اشاره به برنامه اصلاحات گفت: قانون‌گرایی و حفظ حقوق شهروندی مطالبه همیشگی اصلاح طلبان بوده است که ممکن است در دوره‌های مختلف شکل آن تغییر کند.

او گفت: این دوره حفظ نهاد انتخابات، به عنوان کف مطالبات اصلاح طلبان است لذا امید دادن به مردم و حفظ آرامش کاری است که اصلاح‌طلبان برای حفظ نهاد انتخابات انجام خواهند داد.

شکوری راد در پاسخ به سوال خبرنگاری گفت: در دولت قبل که فسادهای سه هزار میلیاردی و دوازده هزار میلیاردی شکل می‌گرفت، برخی سایت‌های خبری خواب بودند و حالا که دولت خوبی روی کار آمده است، اینها دروغ می‌گویند و در سوال خود دروغ می‌گنجانند.

او عملکرد دولت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اصلاح طلبان در یک ائتلاف نانوشته با همه عقلای جامعه هستند، اما در مورد ائتلاف ثبت شده و تصویب شده، باید توضیح بدهم هنوز مصوبه‌ای برای ائتلاف با گروه‌های اصولگرا نداریم.

شکوری راد نیز در پاسخ به این سوال گفت امام یک شخص نبود بلکه رهبر یک انقلاب بود که پایه های انقلاب را تبیین کرد و وقتی به کشور آمدند بهش بزرگی از مردم از ایشان استقبال کردند و بیش از ده سال رهبری مردم را بر عهده داشتند و تشییع ایشان هم این خلاقه را نشان دادند و در حقیقت اگر بحث وامدار بودن باشد امام نماد مردم بوده است

دبیر کل حزب اتحاد ملت با انتقاد از کسانی که در مسئولیت قرار گرفتند، اما سابقه روشنی در مبارزه نداشتند گفت: اینها وامدار انقلاب و نظام هستند و وقتی درباره بدهکار بودن به امام صحبت می‌شود منظور بدهکار بودن به ملتی است که امام نماد و رهبر آنان بود.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.