stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 26564
  • 07 بهمن 1394 - 13:49
3

نگاهی به تیتر نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا

دیدار تیم‌های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو از عنوان‌های مهم روزنامه‌های ورزشی اسپانیا است.

قلم | qalamna.ir :

دیدارهای برگشت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری اسپانیا از چهارشنبه شب آغاز می‌شود که در مهمترین بازی بارسلونا برابر اتلتیک قرار می‌گیرد. در زیر نگاهی داریم به عناوین مهم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به کریستیانو رونالدو اختصاص دارد. رئال مادرید برای بازیکن پرتغالی بیشتر از گرت بیل هزینه کرده است. ارزش نهایی قرارداد رونالدو ۱۰۴٫۷ میلیون یورو و گرت بیل ۹۹٫۷ میلیون یورو بوده است.

این روزنامه به کوپا دل ری اشاره کرد. امشب بارسلونا میزبان اتلتیک است. دیدار رفت با پیروزی دو بر یک آبی اناری‌ها همراه شد. همچنین اتلتیکو مادرید به مصاف سلتاویگو می‌رود. بازی رفت بدون گل پایان یافت.

این نشریه به دیدار تیم ملی هندبال اسپانیا و مجارستان در یورو اشاره کرد. دیشب اسپانیا با نتیجه ۳۱ بر ۲۹ حریف خود را شکست داد و امشب برابر روسیه قرار خواهد گرفت.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به دیدار تیم‌های بارسلونا و اتلتیک اختصاص دارد. آبی اناری‌ها به دنبال حضور در ششمین نیمه نهایی پیاپی در کوپا هستند. در ۱۰ سال اخیر این تیم ۹ بار به این مرحله صعود کرده است.

سخنان لوییس انریکه درباره نیمار از عناوین این نشریه است. سرمربی بارسلونا گفت: فکر می‌کنم نیمار قرارداداش را با باشگاه تمدید کند.

این روزنامه به ناکامی بارسلونا بر جذب نولیتو اشاره کرد. کاتالانی‌ها موفق نشدند مهاجم اسپانیایی سلتاویگو را به خدمت بگیرند.

آس

تیتر نخست این روزنامه به فلورنتینو پرس اختصاص دارد. رییس باشگاه رئال مادرید گفت: در فصل نقل و انتقالات زمستانی بازیکنی جذب نخواهیم کرد چون بهترین تیم جهان هستیم. زین الدین زیدان به سرعت به خواسته ما پاسخ مثبت داد. او حتما خود را آماده قبول این سمت می‌دید. غیر ممکن است که کریم بنزما کار بدی کرده باشد.

نبود آردا توران و آندرس اینیستا در دیدار امشب (چهارشنبه) بارسلونا در کوپا از عناوین این نشریه است.

این روزنامه به سخنان ارنستو والورده اشاره کرد. سرمربی اتلتیک گفت: می خواهیم بازیکنان بارسلونا را کمی عصبی کنیم.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.