stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 264191
  • 23 اسفند 1399 - 15:07
4

برخوردی جدی تر با باند‌های قاچاق مواد محترقه در کرمانشاه

برخوردی جدی تر با باند‌های قاچاق مواد محترقه در کرمانشاه
کرمانشاه - قلمنا - دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه خواستار برخوردی جدی تربا باند‌های قاچاق مواد محترقه در کرمانشاه شد.
قلم | qalamna.ir :

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن مراسم چهارشنبه آخرسال، گفت : متاسفانه طی سال‌های اخیر، مراسم چهارشنبه سوری کارکرد سنتی خود را در کشور از دست داده، به نحوی که تعدادی هنجارشکن دست به اقداماتی می‌زنند که شادی مردم را در این روز به غم تبدیل می‌کنند.

او گفت : در این میان تعدادی افراد سودجو از موقعیت بوجود آمده سوء استفاده کرده و با تولید، نگهداری و یا توزیع مواد محترقه و آتش‌زای غیراستاندارد امنیت شهروندان را با تهدید جدی روبرو می‌کنند.

دادستان کرمانشاه افزود: علاوه بر این موارد، تراکم جمعیت و تجمیع مردم در شرایط کنونی موجب شیوع هرچه بیشتر بیماری کرونا خواهد شد، بنابراین هرگونه بی توجهی به این موضوع می‌تواند زیان جانی و مالی سنگین و غیرقابل جبرانی را در پی داشته باشد.

او افزود: در این راستا و به منظور حفظ امنیت جانی و مالی مردم، حسب ماده یازده و تبصره ماده ۱۲ قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، ضابطین دستگاه قضایی باید نسبت به کشف و انهدام باند‌های قاچاق مواد محترقه اقدام کنند.

کرمی گفت: شناسایی عوامل و مراکز ساخت، شناسایی انبارها، خودرو‌های فروشنده مواد محترقه و آتش زا و مقابله با تهیه و فروش مواد منفجره و محترقه غیراستاندارد و غیرمجاز در سطح استان باید بصورت جدی در دستور کار ضابطین دستگاه قضایی استان قرار گیرد و ضمن برخورد قانونی و پلمب انبارها، نتیجه بصورت مستمر همراه مدارک و مستندات به این مرجع ارسال شود .

هشتگ: , , ,
  • خبرنگار خبرنگار قلم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.