stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 25831
  • 03 بهمن 1394 - 11:27
0

انتشار شماره تلفن چند ستاره استقلال در فضای مجازی!

بازیکنان استقلال با مشکل جالبی روبرو شده اند، مزاحم تلفنی!

قلم | qalamna.ir :
چند بازیکن معروف استقلال اخیراً با مشکلی روبه‌رو شده‌اند که شاید تکراری باشد ولی در نوع خود جالب است.
 
فردی که هنوز معلوم نیست چه کسی است، شماره تلفن تعدادی از ستاره‌های استقلال را در فضای مجازی منتشر کرده و این موضوع باعث شده تا این بازیکنان با مشکلات زیادی روبه‌رو شوند. قبلاً هم شماره بازیکنان پخش شده بود اما هیچ‌گاه سابقه نداشته که شماره چند بازیکن را همزمان در فضای مجازی منتشر کنند.
 
این اتفاق برای آبی‌ها افتاده و حتی آنها مسئولان تیم را در جریان گذاشته‌اند. البته خبری از شکایت این بازیکنان نیست و گویا ترجیح داده‌اند با عوض کردن خط‌های خود، این مشکل را رفع کنند. پس از انتشار شماره این بازیکنان، تماس‌های آنها به شدت افزایش پیدا کرده و پیامک‌های بیشماری از سوی هواداران مختلف برای آنها ارسال می‌شود.
 
خبرآنلاین؛ البته به گفته بازیکنان این پیامک‌ها توهین‌آمیز نیست و بیشتر از بازیکنان تقدیر و تشکر می‌کنند! بعضی‌ها هم از بازیکنان خواسته‌اند از مظلومی بخواهند تا تاکتیک‌های جدیدی را به کار بگیرد تا این تیم قهرمان شود! بعضی هم به بازیکنان پیغام داده‌اند که جلوی پرسپولیس کم نیاورند و دربی را حتماً ببرند. حجم این پیغام‌ها به قدری بوده که بازیکنان استقلال بهت‌زده شده‌اند و البته در این شرایط ترجیح داده‌اند اصلاً تلفن‌هایشان را چک نکنند.
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.