stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 251076
  • 18 اسفند 1399 - 12:37
3
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

تهاتر نداریم

تهاتر نداریم
اصفهان_ مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی تهاتر نداریم، ادامه داد: در این وزارت خانه به صورت نقدی و اوراق مشارکتی پرداختی‌ها انجام می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

علیرضا قاری قرآن صبح دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک رجب و به ویژه عید مبعث با بیان اینکه اعتبارات اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در دو بخش مسکن و شهرسازی است، اظهار داشت: این اعتبارات مستقل است و منابع جداگانه‌ای برای آن تعریف شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات راه و شهرسازی استان اصفهان ملی و بخشی استانی است، ابراز داشت: در سال مالی ۹۸ در بخش راه در مجموع ۷۶ میلیارد تومان تخصیص اعتبارات در پروژه‌های زیرساختی در کل استان بوده و این عدد در سال ۹۹ به ۱۶۹ میلیارد تومان افزایش یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی تهاتر نداریم، ادامه داد: در این وزارت خانه به صورت نقدی و اوراق مشارکتی پرداختی‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات مربوط به املاک و مسکن استان اصفهان در سال جاری ۸۵ میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: تاکنون ۱۲۰ درصد درآمد این بخش را داشته‌ایم که این امر با تبدیل و یا فروش املاک محقق شده است.

قاری قرآن با بیان اینکه ۷۸ درصد از اقدامات راه و شهرسازی استان اصفهان در زمینه عمرانی است، ابراز داشت: ۱۰ درصد از بودجه این بودجه در بخش جاری و ۹۰ درصد در بخش عمرانی هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری کاهش پرداخت حقوق به پرسنل را داشتیم، ادامه داد: در مجموع در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۹ شاهد کاهش ۸.۵ درصدی پرداختی به پرسنل این اداره کل بوده‌ایم.

شناسایی ۲۳ پروژه نیمه کاره بالای هفت سال سن در اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه با اولویت بندی پروژه‌های استان اصفهان اجرای عملیات آن را در دستور کار قرار دادیم، ابراز داشت: در استان اصفهان ۲۳ پروژه نیمه کاره با بیش از هفت سال قدمت احصا شد که بهره برداری از آنها در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی اغلب این پروژه‌ها آغاز شده است، افزود: هفت عدد از این پروژه‌ها تا پایان امسال به بهره برداری رسیده و تعدادی نیز سال آینده بهره برداری خواهد شد.

کنارگذر شرق اصفهان تا پایان سال ۱۴۰۰ بهره برداری می‌شود

وی با بیان اینکه کنارگذر شرق در اصفهان راه‌اندازی شده است، افزود: ۳۰ کیلومتر از این پروژه تا پایان دولت دوازدهم اجرایی می‌شود و تا پایان سال ۱۴۰۰ این پروژه به صورت کامل در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

قاری قرآن با بیان اینکه توسعه ساختمان فرمانداری‌ها در استان اصفهان در دستور کار است، ادامه داد: در این زمینه پروژه فرمانداری اردستان را در دستور داریم و ساختمان فرمانداری اصفهان نیز تکمیل و بهره برداری شده ضمن اینکه دیگر پروژه جدیدی را آغاز نخواهیم کرد.

هیچ پروژه‌ای را بدون اعتبار آغاز نکردیم

وی با بیان اینکه در سال ۹۹ مقاومت کردیم تا هیچ پروژه‌ای را بدون اعتبار شروع نکنیم، گفت: تمرکز ما اتمام پروژه‌های اولویت دار است تا شاهد تبعات اجتماعی عدم اجرای پروژه‌ها نباشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص اجرای ۱۶۰ هزار واحد مسکن مهر در استان اصفهان ابراز داشت: این پروژه از ۱۶ سال پیش آغاز شده است و بالغ بر ۹۹.۳ درصد تحویل مردم شده و در مجموع ۹۰۰ واحد مسکونی در این پروژه هنوز ساخته نشده است.

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته مشکلات ۳۰ درصد از پروژه مسکن مهر باقیمانده در استان اصفهان برطرف شده است، ادامه داد: در این زمینه پروژه‌ای را در شهرضا آغاز کردیم که یک بلوک آن تکمیل شده و دو بلوک دیگر نیز در دست ساخت است.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.