stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 250912
  • 18 اسفند 1399 - 13:34
0

اصلاح تعرفه خدمات مهندسی در خراسان رضوی به تصویب رسید

اصلاح تعرفه خدمات مهندسی در خراسان رضوی به تصویب رسید
خراسان رضوی- هیات چهار نفره مربوط به خدمات فنی و مهندسی خراسان رضوی با اصلاح تعرفه خدمات مهندسی در این استان موافقت کرد.
قلم | qalamna.ir :

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در حاشیه نشست این هیات از اصلاح تغرفه خدمات مهندسی خبر داد و گفت: علاوه بر اصلاح تعرفه خدمات مهندسی، اختصاص ضریب(کاهشی) برای آسان کردن ارایه خدمات فنی مهندسی به طرح‌های ساختمانی با متراژ کم و با محوریت جامعه کم‌برخوردار توسط این هیات به تصویب رسید.

سیدکمال الدین میرجعفری افزود: براساس مصوبه سازمان نظام مهندسی طرح‌های ساختمانی بین ۵۰۰ تا هزار مترمربع در شهرستان مشهد با اعمال ضریب ۵ درصد در انعقاد کار در نظر گرفته می‌شود.

وی پیشنهاد هیات چهار نفره خراسان رضوی برای تعیین تعرفه خدمات گاز(روکار) را منوط به موافقتوزارت راه و شهرسازی دانست که پس از موافقت اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی تصویب بهره‌مندی چند موسسه خیریه در خراسان رضوی از خدمات فنی و مهندسی را از دیگر مصوبات هیات چهار نفره استان برشمرد.

گفتنی است؛ هیات چهار نفره خدمات فنی و مهندسی خراسان رضوی هیاتی قانونی متشکل از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیر کل راه و شهرسازی، شهردار و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان است که پیرامون حق الزحمه مهندسان، تعرفه خدمات فنی و مهندسی و مسائل مرتبط با حوزه فنی و مهندسی گروه‌های مختلف ساختمانی در استان تصمیم گیری می‌کنند؛ در نشست هیات چهار نفره استان خراسان رضوی نمایندگان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی و سازمان نظام کاردانهای این استان هم شرکت داشتند.

  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.