stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 250823
  • 17 اسفند 1399 - 17:02
6

لزوم ساماندهی کمک های مردمی به زلزله زدگان دنا

کهگیلویه و بویراحمد-کمک‌های مردمی به زلزله زدگان دنا باید توسط جمعیت هلال احمر جمع آوری و ساماندهی و به صورت عادلانه بین مردم توزیع شود.
قلم | qalamna.ir :

استاندار این استان در جلسه بررسی طرح شهید سلیمانی با تاکید بر خدمت رسانی مطلوب به مردم در حوزه‌های مختلف گفت: کرونا یکی از موانع بزرگ خدمات رسانی به مردم در یک سال اخیر بود.

کلانتری با تاکید بر لزوم خدمات رسانی شایسته به مردم شهرستان دنا افزود: کمک‌های غیر نقدی و نقدی به مردم زلزله زده دنا با هدف توزیع عادلانه و رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونایی باید توسط جمعیت هلال احمر جمع آوری و ساماندهی شود تا عادلانه بین مردم توزیع شود.

وی بیان کرد: کمک‌های نقدی جمع آوری شده با ساز و کار مناسب به حساب خانوار‌های آسیب دیده از زلزله واریز خواهد شد.
استاندار با اشاره به اینکه مدیریت جهادی و میدانی باید اولویت کاری مدیران دستگاه‌های باشد تاکید کرد: مدیران در لباس خدمت به مردم باید آنچه را که در توان دارند به کار گیرند.

آقای کلانتری با ابراز نگرانی از شیوع ویروس کرونای جهش یافته در استان و مناطق زلزله زده دنا از عملکرد مطلوب سپاه، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی در اجرای طرح شهید سلیمانی در مناطق زلزله زده شهرستان دنا قدردانی کرد.

آقای کلانتری همچنین از نقش تاثیر گذار شبکه استانی دنا در تمامی مناسبت‌ها و اطلاع رسانی و پوشش مناسب این شبکه در زلزله اخیر دنا قدردانی ویژه کرد.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.