stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
  • کد خبر : 250646
  • 16 اسفند 1399 - 23:04
1
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان:

جریمه ۵ میلیارد ریالی محتکران لاستیک خودرو در همدان

جریمه ۵ میلیارد ریالی محتکران لاستیک خودرو در همدان
همدان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه پنج میلیارد ریالی محتکران لاستیک خودرو در همدان خبر داد و گفت: این محکومیت به دلیل احتکار ۷۴۰ حلقه لاستیک توسط تعزیرات حکومتی صادر شد.
قلم | qalamna.ir :
 

قلم از همدان و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان همدان، داریوش جودکی از جریمه پنج میلیارد ریالی محتکران لاستیک خودرو در همدان خبر داد و گفت: این محکومیت به دلیل احتکار ۷۴۰ حلقه لاستیک توسط تعزیرات حکومتی صادر شد.

وی با بیان این موضوع افزود: دو متهم به دلیل عدم اعلام موجودی کالا در سامانه به اتهام احتکار احضار و علاوه بر الزام به توزیع کالا در شبکه رسمی به پرداخت جریمه نقدی نیز محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: با توجه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان مبنی بر عدم اعلام موجودی انبار دو واحد لاستیک فروشی و احتکار ۷۴۰ حلقه لاستیک خودرو به ارزش بیش از هشت میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال، پرونده مشارالیهم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

جودکی در پایان اظهار کرد: شعبه هیئت بدوی تعزیرات حکومتی همدان پس از احراز تخلف احتکار وجری تشریفات قانونی متهمین را علاوه بر الزام به عرضه در شبکه رسمی با نظارت سازمان صمت به پرداخت مبلغ پنج میلیارد و ۹۶۰ میلیون و ۱۵۰ هزارریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که جریمه هر دو پرونده در شعبه وصول و به حساب خزانه دولت واریز شد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.