stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 250308
  • 15 اسفند 1399 - 13:52
3
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان:

مهم‌ترین نسخه ریشه‌کنی فقر، تقویت و توسعه مشارکت‌های مردمی است

مهم‌ترین نسخه ریشه‌کنی فقر، تقویت و توسعه مشارکت‌های مردمی  است
هرمزگان-مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در نشست خبری با اصحاب رسانه  با بیان اینکه مهم‌ترین نسخه ریشه‌کنی فقر، تقویت و توسعه مشارکت‌های مردمی و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری استگفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی که به‌واسطه آن در جامعه ایجاد شده است، ضرورت کمک به مردم نیازمند، بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

علی الهیاری افزود: ۱۴ اسفند به‌عنوان روز احسان و نیکوکاری و آغاز هفته احسان و نیکوکاری در تقویم رسمی کشور نامگذاری شده است که با توجه به شیوع ویروس کرونا، جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سال جاری بیشتر به روش‌های نوین و مجازی خواهد بود.

وی اظهار داشت: کمیته امداد به دنبال این است که با مشارکت خرد مردم، گره فقر را باز کند و بر همین اساس رسانه‌ها می‌توانند بااطلاع رسانی مشکلات نیازمندان، حساسیت یاری همنوعان را در جامعه افزایش داده و کمک به کاهش فقر نمایند.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان به مناسبت هفته نیکوکاری با اعلام اینکه ۱۴ اسفند در کشور به‌عنوان روز نیکوکاری نامگذاری شده است، اظهار داشت: افتتاح از ۱۷۲ مسکن مددجویان کمیته امداد و برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه»از مهم‌ترین برنامه‌های ما در هفته احسان و نیکوکاری است، همچنین در این هفته برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه، افتتاح چندین مرکز نیکوکاری، افتتاح طرح‌های اشتغال، راه‌اندازی مرکز خدمات ارتباطات مردمی کمیته امداد، دیدار با خانواده ایتام و فقرا و اجرای پویش «ایران مهربان» و «برای پدرم» در سطح استان هرمزگان انجام می‌شود.

علی الهیاری ادامه داد:امسال با در نظر گرفتن سلامتی مردم به دلیل بیماری کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پایگاه‌های حضوری زیادی نخواهیم داشت، از این‌رو مردم نیکوکار استان هرمزگان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* واریز نمایند.

انتهای پیام/

 

 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.