stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 250110
  • 14 اسفند 1399 - 15:00
0
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان خبر داد؛

نارضایتی برخی از مردم زلزله زده سی سخت

نارضایتی برخی از مردم زلزله زده سی سخت
اصفهان_ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان از نارضایتی مردم زلزله زده سی سخت خبر داد و گفت: متأسفانه شاهد ابراز نارضایتی مردم زلزله زده سی‌سخت بودم چراکه توزیع اجناس به خوبی مدیریت نمی‌شد که به برنامه‌ریزی مدیران مربوط بود، بر این اساس با برنامه‌ریزی درست در پدافند غیرعامل و مدیریت صحیح بحران می‌توان اقدامات مناسب و به موقعی ارائه داد.
قلم | qalamna.ir :

ید علی سجادی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه پدافند غیر عامل شهرستان دهاقان، با بیان اینکه پدافند غیرعامل باید در هر اداره و ارگانی مورد نظارت قرار گیرد تا همه کم و کاستی‌ها مشخص شوند، اظهار داشت: تمامی ادارات وظیفه «خود ایمنی» در برابر همه خطرات طبیعی و غیر طبیعی دارند و خود مسئول همه اتفاقات هستند.

وی با بیان اینکه یک درصد اعتبارات ادارات که در تملک دارایی لحاظ شده به پدافند غیر عامل اختصاص یافته است، افزود: دهاقان شهری تاب آور است، پدافند غیرعامل و ستاد بحران در حوادث مکمل یکدیگر هستند و بر این اساس باید پیش‌بینی‌های لازم انجام شود تا در زمان بحران تصمیمات مناسب اتخاذ شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان با اشاره به اینکه آموزش لازم در زمینه پدافند غیر عامل در تمامی ادارات در سال جاری باید انجام شود و پایگاه زلزله نگاری شهرستان نیز باید قابل استفاده باشد، ابراز کرد: هم‌چنین متن‌هایی درباره پدافند غیرعامل در فضای مجازی منتشر شود و در اختیار دانش‌آموزان و خانواده‌ها قرار گیرد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان نیز در این جلسه اظهار داشت: اگر در پدافند غیرعامل خوب عمل کنیم در مدیریت بحران هم موفق خواهیم بود پس باید به این موضوع جدی‌تر نگاه کنیم زیرا هر لحظه امکان بروز بحرانی از جمله زلزله وجود دارد.

داریوش بهرامی از نارضایتی مردم زلزله زده سی سخت خبر داد و خاطرنشان کرد: متأسفانه شاهد ابراز نارضایتی مردم زلزله زده سی‌سخت بودم چراکه توزیع اجناس به خوبی مدیریت نمی‌شد که به برنامه‌ریزی مدیران مربوط بود، بر این اساس با برنامه‌ریزی درست در پدافند غیرعامل و مدیریت صحیح بحران می‌توان اقدامات مناسب و به موقعی ارائه داد.

احداث رینگ جنوبی در دهاقان

در ادامه این جلسه شهردار دهاقان اظهار داشت: در همه فعالیت‌های شهرداری به پدافند غیرعامل و کنترل شهر اهمیت می‌دهیم و برای ایجاد شهری تاب آور و هوشمند در برابر بیماری و حوادث، پدافند غیرعامل را فعال کرده‌ایم.

پرویز بدریان افزود: در تمامی پرونده‌های ساختمانی به مباحث پدافند غیرعامل و ایمنی پرداخته شده تا شهری ایمن و تاب آور در برابر حوادث داشته باشیم.

وی گفت: توسعه خیابان امین و خیابان معلم تا عطاآباد، تقویت سیل بند و توسعه کانال‌ها در دستور کار قرار گرفت و کارگاه‌های مزاحم سطح شهر هم ساماندهی شده‌اند که امیدواریم در سال جدید جمع‌آوری شوند.

شهردار دهاقان تاکید کرد: احداث رینگ جنوبی شهر دهاقان به عنوان یک ضرورت اساسی در راستای کنترل ترافیک و کمک به حمل و نقل سریع در مواقع بحران در دستور کار قرار دارد و لازم است فرماندار شهرستان هم در بخش تملک دارایی از این اقدام حمایت کند.

وی از ایمن سازی نقاط مختلف شهر دهاقان خبر داد و بیان کرد: هم‌چنین بافت تاریخی شهر و قنوات دهاقان ایمن سازی شده است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.