stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 248162
  • 10 اسفند 1399 - 13:04
1

گواردیولا: ۲۰ برد پیاپی بزرگ‌ترین دستاوردم در سیتی است

گواردیولا: ۲۰ برد پیاپی بزرگ‌ترین دستاوردم در سیتی است

سرمربی منچسترسیتی رکورد ۲۰ برد پیاپی در لیگ برتر را رکوردی فوق‌العاده برای خود و تیمش دانست.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از ساکرنت، در شروع دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچسترسیتی آماده‌ترین تیم این روزهای فوتبال اروپا در خانه به دیدار وستهام رفت و توانست ۲ بر یک به برتری دست یابد.

به این ترتیب منچسترسیتی به رکورد ۲۰ برد پیاپی در تمامی رقابت‌ها دست یافت که عملکرد فوق‌العاده این تیم را در چند هفته اخیر نشان می‌دهد.

پپ گواردیولا گفت: این ۲۰ برد پیاپی، بزرگ‌ترین دستاورد من بعد از حضور در منچسترسیتی است. با این شرایطی که در دنیا حاصل شده است، رسیدن به این رکورد فوق‌العاده است و به راحتی به دست نمی‌آید. کرونا تاثیر زیادی داشته است و هر ۳ روز یک بار بازی می‌کنیم و مصدوم‌های زیادی هم داریم و به همین خاطر باید به این دستاورد افتخار کنم. ما فصل قبل امتیازهای زیادی کسب کردیم ولی قهرمان نشدیم و امسال قهرمانی در لیگ برتر چالش جدیدی برای ما است. ما هنوز قهرمانی نشدیم و فاصله زیادی تا رسیدن به عنوان قهرمانی داریم و به همین خاطر تمرکز ما الان روی بازی بعد و گرفتن ۳ امتیاز دیدار برابر ولورهمپتون است.

منچسترسیتی در دیدار بعدی خود باید برابر ولورهمپتون قرار گیرد. این تیم اکنون با یک بازی بیش‌تر و ۱۳ امتیاز اختلاف مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفته است و شانس اول قهرمانی در لیگ است.

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.