stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 247837
  • 09 اسفند 1399 - 17:47
2

پلیس با تمام توان کنار زلزله‌زدگان سی‌سخت خواهد بود

پلیس با تمام توان کنار زلزله‌زدگان سی‌سخت خواهد بود
قلم | qalamna.ir :

 سردار کیقباد مصطفایی روز جمعه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهر سی سخت با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار داشت: لحظاتی پس از وقوع زلزله، پلیس با حضور گسترده و چشمگیر خود در کنار سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، به یاری حادثه‌دیدگان شتافت.

وی افزود: تیم‌های پلیس به محل حادثه اعزام شدند و تامین امنیت منطقه و نیز امدادرسانی به زلزله‌زدگان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بلافاصله مأموران یگان های مختلف فرماندهی انتظامی استان به حالت آماده باش در مناطق زلزله‌زده مستقر شده که ضمن امدادرسانی، تامین امنیت منطقه و جان و مال حادثه‌دیدگان را عهده دار شدند.

سردار مصطفایی عنوان کرد: منازل برخی از کارکنان نیروی انتظامی در شهرستان دنا نیز در اثر زلزله تخریب شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با تلاش همه دستگاه های ذیربط به ویژه نیروی انتظامی نظم در این منطقه حاکم شده و اطمینان می‌دهیم در روزهای پیش رو، مردم به جز ناراحتی تخریب منازل خود نگرانی دیگری نداشته باشند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با دستور فرماندهی ناجا  نیروهای کمکی از مرکز استان و استان های همجوار به شهر زلزله‌زده سی سخت اعزام و نیروی انتظامی در سه زمینه تامین امنیت مناطق زلزله‌زده، اسکورت و همراهی محموله‌های کمک‌های ارسالی و روان سازی ترافیک به انجام وظیفه پرداختند.

 وی بیان کرد: استقرار نیروهای پلیس راه و راهنمایی و رانندگی، باعث تسهیل و روان سازی ترافیک در محدوده برون و درون شهری شهر زلزله‌زده سی سخت شده تا دستگاه‌های کمک رسان به خوبی بتوانند کار امدادرسانی به زلزله‌زدگان را انجام دهند.

سردار مصطفایی تصریح کرد: اکیپ های متعددی از پلیس‌های تخصصی، ستادی و یگان امداد جهت امداد رسانی از آغازین لحظات وقوع زلزله به منطقه اعزام شدند که علاوه بر کمک به مصدومان و آسیب دیدگان، کمک ها و محموله‌های ارسالی مردمی و دولتی را تا رسیدن به دست آسیب دیدگان در این مناطق اسکورت کرده و در توزیع اقلام نیز شرکت و نظارت کماکان به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

ایشان در ادامه گفت: در کنار نیروهای امدادی پلیس، تیم های روانشناسی و مددکاری معاونت اجتماعی استان به مناطق زلزله زده اعزام، تا در کاهش آلام روحی آسیب دیدگان اقدام لازم را به عمل آورند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: امنیت مناطق زلزله‌زده در دستور کار ویژه پلیس است و بی شک استقرار نیروهای پلیس در مناطق زلزله‌زده به منظور امدادرسانی به زلزله‌زدگان و مهیا کردن شرایط اسکان و تامین امنیت آنان تا برگشت به حالت عادی ادامه خواهد داشت.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.