stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 246784
  • 07 اسفند 1399 - 12:27
0

چرا وزن من کم نمی‌شود؟

قلم | qalamna.ir :
گروه علمی: برای کاهش وزن با تغییراتی اندک در قسمت‌هایی از برنامه روزمره می‌توانید شاهد تغییراتی گسترده در وزن و وضعیت جسمانی خود باشید.

قهوه تلخ بخورید
بسیاری از ما می‌دانیم که نوشیدن قهوه ممکن است به کاهش وزن و کاهش چربی بدن کمک کند. در حقیقت، بر اساس مطالعه اخیر، نوشیدن چهار فنجان قهوه در روز می‌تواند چربی بدن را حدود ۴ درصد کاهش دهد. اما برخی از ما نمی‌دانیم که نباید روی قهوه شیرین و خامه دار، به عنوان یک گزینه کاهش وزن حساب کنیم. اگر عادت دارید قهوه خود را با شیر پر چرب، خامه و شکر بخورید، هیچ شانسی برای بهره بردن از مزایای کاهش وزن قهوه ندارید.

میوه‌های قرمز را انتخاب کنید
میوه‌های قرمز، بهترین میوه‌ها برای کاهش وزن هستند. برای مثال سیب قرمز، انگور قرمز و تمشک گزینه‌های سرشار از مواد مغذی به نام فلاونوئیدها (به ویژه آنتوسیانین ها: ترکیباتی که به میوه‌های قرمز، رنگ می‌دهند) هستند. این ترکیبات، عملکرد ژن‌های ذخیره کننده چربی را آرام می‌کند.

تا می‌توانید غلات بخورید
تحقیقات نشان داده است که خوردن بلغور جو دوسر نسبت به دیگر غلات، احساس سیری بیشتری ایجاد می‌کند، این موضوع می‌توادد برای کاهش وزن شما بسیار مفید باشد، به طور کلی غلات و آردهای سبوس دار، گزینه‌هایی مناسب برای لاغری محسوب می‌شوند.

بیشتر سوپ بخورید
اگر قصد لاغری دارید، برای شام از سوپ استفاده کنید، البته قرار نیست هر شب سوپ بخورید، اما سوپ به ویژه سوپی که مقوی و سالم باشد (فاقد شیر و خامه پر چرب یا مواد پر کالری)، می‌تواند به عنوان یک گزینه مناسب لاغری در نظر گرفته شود.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.