stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 246670
  • 07 اسفند 1399 - 9:38
0

برگزاری بیش از هزار برنامه آموزشی در کتابخانه‌های فارس

برگزاری بیش از هزار برنامه آموزشی در کتابخانه‌های فارس
فارس- هزار و ۲۳۵ برنامه آموزشی و ترویجی در بهمن ماه با هدف ارتقای سطح آگاهی و آموزش اعضای کتابخانه‌های عمومی فارس اجرا شد.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت:با تداوم برنامه‌های کتابخوانی در فضای مجازی، کتابخانه‌ها عمومی استان فارس در بهمن ماه میزبان هزار و ۲۳۵ برنامه ترویجی و آموزشی در فضای مجازی بودند.
روح الله منوچهری با بیان اینکه برنامه‌های یادشده در ۳ سطح ملی، استانی و شهرستانی و با محوریت دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام شهدا و شهدای گرانقدر انقلاب برگزار شد، گفت: برگزاری آئین گرامیداشت نیم قرن فعالیت کتابخانه عمومی ابوریحان شیراز و ویژه برنامه فصل رهایی به صورت استانی و برگزاری طرح ویژه راویان بالندگی با تقدیر از شش چهره جوان، پیشکسوت و فقید شعر انقلاب اسلامی استان فارس در سطح ملی از مهم‌ترین برنامه‌های برگزار شده در کتابخانه‌های عمومی در بهمن ماه بود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس، تصریح کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا و ایجاد محدودیت‌های برنامه‌های جمعی، گسترش فعالیت کتابخانه‌های عمومی در فضای مجازی راهکاری لازم برای حفظ ارتباط عموم مردم با حوزه کتابخوانی است و التزام کتابخانه‌های عمومی بر ادامه ارائه خدمات فرهنگی و کمک به عموم برای بر مشکلات و شرایط بحرانی است.
در حال حاضر ۲۴۲ کتابخانه عمومی نهادی و مشارکتی در استان فارس وجود دارد.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.