stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 246302
  • 06 اسفند 1399 - 10:38
1
مدیرکل پست لرستان

رشد ۹۴ درصدی حجم مبادلات پستی در لرستان

رشد ۹۴ درصدی حجم مبادلات پستی در لرستان
لرستان - مدیرکل پست لرستان گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و خریدهای اینترنتی مردم تعداد بسته و امانات پستی در استان ۹۴ درصد نسبت به سال بیشتر شده است.
قلم | qalamna.ir :

“محمد ناظری” روز چهارشنبه با بیان اینکه رشد بسته و ترافیک در ایام پایانی سال بیشتر خواهد بود، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار مرسوله پستی در سطح استان جابجا شده است.

به گفته وی این افزایش حجم بسته و امانات در لرستان مزیت و فرصتی برای حفظ سلامت همکاران و شهروندان لرستانی است.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از صنایع دستی تفاهم نامه ای بین این اداره کل و صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی در خصوص حمایت از صنایع دستی منعقد شده است اظهار داشت: این امکان وجود دارد که از زیرساخت های شبکه پستی در راستای فروش تولیدات صنایع دستی اقدام لازم صورت بپذیرد.

ناظری گفت: در راستای طرح بروزرسانی اطلاعات کدپستی هر چهار سال اماکن روستایی و هر ۲ سال اماکن شهری بهنگام سازی می شود و در سال جاری برای اولین بار از ظرفیت موجود استفاده شد به این صورت که اماکن واقع در گشت نامه رسانی بصورت مستمر و روزانه توسط نامه رسان به واحدهای مربوطه اعلام تا اقدام لازم به عمل آید.

مدیرکل پست استان لرستان همچنین گفت: بیش از یک میلیون رکورد کدپستی درسطح استان وجود دارد و اماکنی که بعد از بهنگام سازی ساخته شده باشند می توانند به ۲ صورت حضوری و غیر حضوری درخواست خود را مبنی بر اختصاص کدپستی به مکان مورد نظر را ارائه دهند تا اقدام لازم به عمل آید.

ناظری گفت: تمامی نقاط سطح استان تحت پوشش کد پستی ده رقمی هستند.

  • خبرنگار ح.خادمی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.