stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 245053
  • 04 اسفند 1399 - 1:40
1

زمینه قرنطینه خانگی کارمندان مشکوک به کرونا فراهم شود

زمینه قرنطینه خانگی کارمندان مشکوک به کرونا فراهم شود

تهران- استاندار تهران با تاکید بر ایجاد تمهیدات برای دورکاری کارمندان دارای بیماری زمینه‌ای گفت: زمینه قرنطینه خانگی کارمندان مشکوک به کرونا فراهم شود.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری استان تهران با اشاره به اینکه روند جهش ویروس کرونا به طرز خطرناکی آغاز شده است اظهار داشت: امروز و با توجه به جهش ویروس جوانان و کودکان و افرادی که بیماری زمینه‌ای ندارند هم در معرض خطر قرار دارند و این گونه نیست که فقط سالمندان مورد تهدید کرونا باشند.

استاندار تهران با بیان اینکه در استان تهران با ۱۴ میلیون نفر جمعیت تاکنون اطلاعات بهداشتی و پزشکی ۱۱ میلیون نفر در سامانه‌های مربوط به بخش درمان ثبت شده است گفت: هنوز از بیش از ۳ میلیون نفر هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست.

محسنی بندپی بر فراهم کردن تمهیدات برای دورکاری کارمندان دارای بیماری زمینه‌ای تاکید کرد و بیان داشت: باید زمینه ایزوله کردن و تشویق افراد مشکوک به ابتلاء به بیماری برای حضور در قرنطینه خانگی و خودداری از خروج از منزل به خوبی فراهم شود.

وی افزود: در استان تهران با رشد جهش تولید و رونق اقتصادی روبرو بوده ایم چنانکه ۱۰۱ هزار فرصت شغلی ایجاد و فرصت ۱۰۵ درصدی برای تعهد اشتغال ایجاد شده است.

استاندار تهران بیان داشت: یک هزار و ۲۷۰ اختیار دستگاه‌های ملی به استان‌ها و در صف اجرایی دولت تفویض شده است تا به دنبال آن زمینه رضایت و تسهیل در خدمت رسانی به مردم فراهم شود.

محسنی بندپی در ادامه بر اصل بی طرفی در انتخابات توسط مسئولین نیز تاکید کرد و اظهار داشت: ضروری است که طی ایام انتخابات از عزل و نصب مدیران پرهیز شود تا هیچ شائبه‌ای وجود نداشته باشد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.