stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 23210
  • 17 دی 1394 - 14:13
1

واکنش‌های پرسپولیسی‌ها به بازداشت سوشامکانی

واکنش های جالب پرسپولیسی ها به ماجرای بازداشت سوشا مکانی در روزهای گذشته پر است از نکته.

قلم | qalamna.ir :
سوشا مکانی پس از حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه و ارائه توضیحاتی، با دستور بازپرس بازداشت شد. بازداشت سوشا خیلی زود خبر اول تمام رسانه های ورزشی ایران شد. البته حتی عالی ترین مقامات امنیتی و قضایی کشور هم در این باره سخن گفتند. اشتباه فاحش دروازه بان پرسپولیس در استفاده از تکنولوژی های جدید و از همه مهمتر در استفاده از نرم افزارهای ارتباط با فضای مجازی ، او را وارد دردسری کرده که حتی می تواند فوتبالش را به کلی نابود کند . آنچه برای سوشا به دلیل عدم مدیریت صحیح زندگی خصوصی اش رخ داده اما یکی از حوادث تلخ این روزهای فوتبال ماست. حالا همه سعی دارند تا هر طور هست به او کمک کنند. از دوستانش در پرسپولیس تا حامد لک در صبای قم. دلشوره برای سرنوشت سوشا ، چالش بزرگ همه اهالی فوتبال است تا این گلر جوان به سرنوشت شوم بازیکنان با استعدادی مثل مجاهد خضیراوی یا مهرداد میناوند دچار نشود . آنچه در ادامه می خوانید واکنش اهالی تیم فوتبال پرسپولیس است به آنچه برای سوشا در هفته ای که گذشت ، رخ داده.
 
خبر کوتاه بود اما چند روزی اهالی فوتبال و رسانه‌ها را درگیر خود کرده است. حمید درخشان بلافاصله پس از شنیدن این خبر گفت: «او قدر فرصتی که پارسال به او دادم را ندانست. من به خاطر اینکه سوشا را برای تیم ملی تربیت کنم به او میدان دادم و نیلسون گلر خوب برزیلی را رد کردم تا اعتماد و امید به دست بیاورد. من در پرسپولیس به مهدی مهدوی‌کیا، ادموند بزیک و نیما نکیسا هم همین میدان را دادم که آنها قدر فرصت را دانستند اما سوشا مکانی ندانست!»
 
اما مهدی مهدوی‌کیا در خصوص بازداشت مکانی گفت: «من زیاد در جریان داستان مکانی نیستم و از طریق رسانه‌ها متوجه شدم. متأسفانه این اتفاقات در کشورمان می‌افتد و فقط مختص فوتبالیست‌ها نیست بلکه آنهایی که معروف هستند بیشتر در خطرند. در کل اتفاق خوبی نیست که در زندگی شخصی دیگران جست‌وجو کرد و اینکه آنها در زندگی خود چه کاری انجام می‌دهند.»
 
در ادامه مهدی طارمی و احمد نوراللهی دو بازیکن جوان پرسپولیس در تماس با علی دایی از او خواستند که به همبازی‌شان کمک کند. دایی هم به این دو اطمینان داد تا جایی که قانون اجازه بدهد و حقوق شخصی کسی ضایع نشود ماجرا را پیگیری می‌کند و از آنها نیز خواست با درس گرفتن از این اتفاقات متوجه باشند که گاهی یک اشتباه می‌تواند همه زندگی شخصی و حرفه‌ای یک ورزشکار را به هم بریزد.
 
علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس نیز در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی گفت: «تازه نیم ساعت پیش در جریان مشکل سوشا مکانی قرار گرفتم و از همین فردا می‌افتم دنبال کارش…»
 
کریم باقری هم برای ملاقات با سوشا مکانی در بند راهی زندان اوین شد اما به دلیل عدم هماهنگی با قاضی پرونده، نتوانست دروازه‌بان پرسپولیس را از نزدیک ببیند و مجبور شد از همان راهی که رفته بازگردد.
 
همچنین محسن بنگر و مهدی طارمی با انتشار پست‌هایی در اینستاگرام به حمایت از سوشا مکانی پرداختند و رامین رضاییان هم از علی کریمی خواست به این دروازه‌بان کمک کند.
 
جعفر کاشانی رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هم اظهارنظری انجام داد و اعلام کرد دروازه‌بان بی‌اخلاق نمی‌خواهیم اما یک روز پس از انتشار این حرف و پس از مصاحبه وکیل سوشا مکانی، حرفش را پس گرفت!
 
علی‌اکبر طاهری هم با وجود آنکه گفته می‌شود مرتب به دادسرا می‌رود و از طریق قاضی پرونده پیگیر وضعیت سوشاست از مصاحبه با رسانه‌ها در این خصوص خودداری می‌ورزد. البته او تنها خواسته کسی با اظهار نظر اشتباه یا درخواست وساطت از قاضی ، مسئله را حادتر نکند.
 
منبع: خبرآنلاین
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.