stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 230288
  • 09 بهمن 1399 - 14:04
2

تمجید ویلیامز از قرنطینه استرالیا: آمار مبتلایان به صفر رسید

تمجید ویلیامز از قرنطینه استرالیا: آمار مبتلایان به صفر رسید

تنیسور آمریکایی که در آدلایلد به سر می برد قرنطینه استرالیا را تحسین کرد چون آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به صفر رسید.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از آس، سرنا ویلیامز از محدودیت های کرونایی که تنیس اپن استرالیا پیش از شروع نخستین گرند اسلم سال در نظر گرفته است تا مسابقات با کمترین خطر برای ورزشکاران برگزار شود تمجید کرد. تنیسور آمریکایی در یک مصاحبه که در اتاق هتلش در آدلاید انجام شد، گفت: قوانین سختگیرانه ای برای قرنطینه در نظر گرفته شده است اما آن خیلی خوب است. بر اساس آخرین اخباری که شنیده ام آمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ استرالیا به صفر رسیده است. 

ویلیامز که فرصت دیگری دارد تا به رکورد مارگارت کورت در کسب ۲۴ گرند اسلم برسد، اظهار کرد: خیلی سخت است دختر ۳ ساله ام را هر روز در هتل نگه دارم. البته این سختی ارزش دارد چون موجب می شود خطری برای هیچکس وجود نداشته باشد. 

تنیسور آمریکایی به همراه سیمونا هالپ، نائومی اوساکا، رافائل نادال، نواک جوکوویچ و دومینیک تیم تنها تنیسورهای منتخب اپن استرالیا هستند که دو هفته قرنطینه را در آدلاید می گذرانند و دیگر ورزشکاران حاضر در این رقابت ها در ملبورن قرنطینه هستند. 

انتهای پیام 

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.