stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 230284
  • 09 بهمن 1399 - 13:40
1

تردد عادی و روان در محورهای مواصلاتی استان تهران

تردد عادی و روان در محورهای مواصلاتی استان تهران

تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از تردد عادی و روان در محورهای مواصلاتی استان تهران خبر داد و گفت: ترددها طی ۲۴ ساعت گذشته در محورها افزایش داشته است.

قلم | qalamna.ir :

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اظهار داشت: هم اکنون شاهد تردد روان و عادی در همه جاده‌های استان تهران داریم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر آسمان در همه محورهای مواصلاتی استان تهران صاف و آفتابی است و هیچ پدیده جوی فعالی نداریم گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی برای ارتفاعات فشم، دیزین بارش‌های پراکنده از امشب خواهیم داشت اما اصل بارش‌ها برای استان تهران طبق پیش‌بینی‌های انجام شده از فردا عصر به شکل برف، بوران و کولاک در حوزه‌های شرق و شمال شرق استان تهران خواهد بود.

وی عنوان داشت: برای غرب استان تهران نیز بارش باران پیش بینی شده است و در فشم دیزین و آزادراه تهران شمال و دماوند و فیروزکوه این پیش بینی‌ها است.

مصدقی در خصوص وضعیت تردد جاده‌های استان تهران نیز گفت: بر اساس دوربین‌های نظارت جاده‌ای تردد در جاده‌های استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش داشته است.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.