stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 229427
  • 07 بهمن 1399 - 22:38
1

۵۰ میلیون تومان وام به معتادان بازتوان شده پرداخت می‌شود

۵۰ میلیون تومان وام به معتادان بازتوان شده پرداخت می‌شود
خوزستان - مدیرکل بهزیستی استان خوزستان از اعطای ۵۰ میلیون تومان وام با بهره چهار درصد به افراد آموزش‌یافتگان تحت مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در راستای خود اشتغال‌زایی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

 غلامرضا صدیق‌راد بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در آئین افتتاح ۲۴ مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در ۲۴ استان کشور از جمله در آبادان، بیان کرد: ۵۰ میلیون تومان وام با بهره چهار درصد به افراد آموزش یافتگان تحت مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در راستای خود اشتغال‌زایی داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این مرکز روش‌های جدید درمانی را برای افراد معتاد دارد و همه مدل‌های درمانی را برای این افراد جمع کرده است، افزود: این افراد پس از گذراندن هشت ماه کلاس آموزشی در زمینه‌های کارگاه بلوک‌زنی، کارگاه قالیبافی و کارگاه برق صنعتی که با همکاری اداره فنی و حرفه‌ای استان خوزستان انجام می‌شود، می‌توانند از این تسهیلات اشتغال‌زایی استفاده کنند.

مدیرکل بهزیستی استان خوزستان عنوان کرد: هدف از ایجاد این مرکز استمرار درمان افراد دارای اعتیاد است که به صورت اقامتی و با استفاده از الگوی درمان یک ساله که شامل چهار ماه اقامت خواهد بود.

بعد از ظهر امروز سه‌شنبه با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور و قبادی دانا رئیس‌کل بهزیستی کشور از طریق ویدئوکنفرانس، ۲۴ مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در ۲۴ استان کشور از جمله در شهرستان آبادان به صورت همزمان افتتاح شدند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.