stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 229067
  • 07 بهمن 1399 - 16:33
1
معاون وزیر نیرو:

ضرورت اصلاح خطوط انتقال آب از چاه‌های اطراف به کاشان

ضرورت اصلاح خطوط انتقال آب از چاه‌های اطراف به کاشان
اصفهان_ معاون وزیر نیرو جانباز با اشاره به فرسودگی برخی از خطوط انتقال آب گفت: یکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های وزارت نیرو در کاشان اصلاح خطوط انتقال آب از چاه‌های اطراف به کاشان است.
قلم | qalamna.ir :

حمیدرضا جانباز پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه سفر به کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات مناطقی همانند کاشان برداشت بی رویه آب از سفره‌های زیرزمینی بوده است، اظهار داشت: این موضوع سبب شده است تا کیفیت آب شیرین این مناطق کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه مجموعه وزارت نیرو برای ارتقای کیفیت آب آشامیدنی در سراسر کشور برنامه‌های مدونی به اجرا گذاشته است، ابراز داشت: در قالب این اجرای این برنامه‌ها و افتتاح پروژه‌های انجام شده تا پایان سال جاری یک میلیون نفر از ساکنین روستاها از نعمت آب شیرین بهره مند شده‌اند.

معاون وزیر نیرو با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های آبرسانی در منطقه کاشان که امروز انجام شد، تصریح کرد: یکی از این پروژه‌ها افتتاح آب شیرین کن شهر نوش آباد بود که در قالب آن ۱۷ هزار نفر از سکنه تحت پوشش از آب شیرین بهره مند می‌شوند.

وی یکی از مهمترین اقدامات وزارت نیرو در کاشان را احداث مخازن ذخیره آب دانست و خاطرنشان کرد: این مخازن در برخی از برهه‌های زمانی اضطراری که نیاز به آب شرب و نوشیدنی حیاتی است می‌تواند تأمین کننده نیاز مردم باشد.

جانباز با اشاره به فرسودگی برخی از خطوط انتقال آب تاکید کرد: یکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های وزارت نیرو در کاشان اصلاح خطوط انتقال آب از چاه‌های اطراف به کاشان است.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.