stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 229028
  • 07 بهمن 1399 - 11:45
0
مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

رشد ۳۱ درصدی صدور مجوزهای صنعتی قشم در ۹ ماهه سال جاری

رشد ۳۱ درصدی صدور مجوزهای صنعتی قشم در ۹ ماهه سال جاری
هرمزگان-مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم از رشد 31 درصدی مجوزهای صادر شده برای فعالیت صنعتی در این منطقه از اول سال ۹۹ تا پایان 9 ماهه سال جاری خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

محمد مهدی برنجی با بیان این مطلب اظهار کرد: تا پایان آذرماه امسال ۸۸ مورد مجوز فعالیت صنعتی در این منطقه صادر شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته (۶۷ مورد) رشد ۳۱ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت افزون بر ۷۹ میلیون دلار کالا توسط ۲۰۲ شرکت و واحد تولیدی فعال که در چهار شهرک صنعتی طولا، فجر، کاوه و سوزا مشغول فعالیت هستند، تولید شده است.

به گفته مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم؛ این شرکت‌ها با سرمایه‌ای افزون بر ۳۴ هزار میلیارد ریال و هشت میلیون دلار مشغول فعالیت هستند.

برنجی تصریح کرد: بیش از  ۶ هزار و ۳۵۰ نیروی کار هم  در قالب شرکت‌های تولیدی فعالیت می‌کنند که بسیاری از محصولات تولیدی این شرکت‌ها به حوزه صادرات اختصاص دارد.

از ابتدای امسال تاکنون ۴۱ طرح سرمایه گذاری ریالی- ارزی با ارزش بیش از ۵۵۴ میلیارد ریال و ۷۷ میلیون یورو در زمینه‌های شیلات، صنعتی، نفت و انرژی در منطقه آزاد قشم ایجاد شده است و طرح های دیگری نیز در دست اجرا هستند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.