stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 228980
  • 07 بهمن 1399 - 11:20
1
همزمان با دهه فجر؛

۶۸طرح منابع طبیعی وآبخیزداری در هرمزگان افتتاح می شود

۶۸طرح منابع طبیعی وآبخیزداری در هرمزگان افتتاح می شود
هرمزگان-مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان هرمزگان از افتتاح 68 طرح منابع طبیعی وآبخیزداری در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال خبر داد .
قلم | qalamna.ir :

سید محمد نور موسوی اظهار داشت: برای بهره برداری از این طرح ها در وسعت ۳۸۲هزار و۳۵۶ هکتار، بیش از ۳۰۱ میلیارد و ۱۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده و یک هزار و۴۸۸ نفر روز اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: ۳۶طرح در شهرستان بندرعباس، ۵طرح در بندرخمیر،۸طرح در بندرلنگه،۷طرح میناب،۲ طرح پارسیان،۴طرح بستک، حاجی اباد ۴طرح و بشاگرد همم یک طرح به صورت همزمان افتتاح می شود.

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان هدف از اجرای طرح‌های آبخیزداری را کنترل رسوب و کاهش خسارات ناشی از سیلاب، حفاظت آب و خاک، جلوگیری از فرسایش و بهبود شرایط زیست محیطی، کاهش خسارت های ناشی از خشکسالی و تغذیه سفره های آب زیرزمینی دانست.

موسوی بهبود اشتغال و ارتقای سطح درآمد روستائیان، جوامع محلی و آبخیزنشینان، بالا بردن ارزش‌های زیست محیطی تفرجگاهی مناطق زیر پوشش پروژه های آبخیزداری را از دیگر اهداف بیان کرد و افزود: طرح های منابع طبیعی همچنین نقش موثری در رونق تولید و مهاجرت معکوس به روستا دارد.

انتهای پیام/

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.