stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 228511
  • 06 بهمن 1399 - 16:13
1

۷۶ میلیارد ریال تخلف عمده فروشان در فارس

۷۶ میلیارد ریال تخلف عمده فروشان در فارس
فارس- عمده فروشان در فارس ۷۶ میلیارد ریال تخلف کردند.
قلم | qalamna.ir :
سرپرست معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت فارس گفت: در دی ماه بازرسان این سازمان ۶۱۵ مرکز نگهداری کالا، انبار و عمده فروش را بازرسی کردند که در این بازرسی‌ها برای ۳۵ واحد پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی برای صدور رای ارجاع شد.
عمده فروشان، انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا در استان در یک ماه گذشته، ۷۶ میلیارد ریال تخلف داشتند.
مهدی حسنی ارزش ریالی این ۳۵ پرونده تخلف را ۷۶ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: این تخلف‌ها شامل ۵ پرونده تخلف اخفا و امتناع از عرضه کالا، ۱۶ پرونده تخلف احتکار و ۱۴ پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه است.
وی گفت: کالا‌های کشف شده شامل انواع مواد غذایی از جمله روغن خوراکی، برنج، انواع حبوبات و همچنین انواع شوینده ها، پوشک بچه و ماسک است.
سرپرست معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت فارس با تاکید بر اینکه بازرسی از عمده فروشان، بنکداران، انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا در دستور کار بازرسان این سازمان قرار دارد، افزود: بازدید و بازرسی از این مراکز با پایش مستمر اطلاعات موجود در سامانه‌های جامع انبار‌ها و با همکاری نیرو‌های بسیج اصناف، مدیریت بازرسی اتاق اصناف در حال انجام است.
مردم می‌توانند موارد تخلف را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت فارس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.
هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.