stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 228327
  • 06 بهمن 1399 - 11:00
0

افتتاح رسمی فن بازار دائمی حوزه سلامت از امروز

افتتاح رسمی فن بازار دائمی حوزه سلامت از امروز

با افتتاح رسمی فن بازار ملی حوزه سلامت ۲۵۰ شرکت محصولات خود را به صورت مجازی عرضه خواهند کرد و این فن بازار دائمی است و همه روزه میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

قلم | qalamna.ir :

صبح امروز با حضور دکتر نجفی معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت و دکتر کریمی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت کار خود را آغاز کرد.

این همایش که به دلیل شیوع کرونا به صورت مجارزی برگزار شد، دارای ۳ محور “فن بازار”، “برگزاری پنل‌های تخصصی” و “مسابقه دانشجویی” است.

در مراسم افتتاحیه، فن بازار ملی سلامت افتتاح شد. این فن بازار به صورت مجازی است و در آن تاکنون ۲۵۰ شرکت محصولات خود را در غرفه‌های مجازی به بازدیدکنندگان ارائه خواهند کرد.

این فن بازار دائمی است و در تمام روزهای سال آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان هستند.

همچنین در این مراسم دو تفاهم نامه به امضا رسید. یکی از این تفاهم نامه‌ها میان دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان متولی ملی فن بازار ملی سلامت، معاونت تحقیقات وزارت بهداشت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور حمایت از محصولات دانش بنیان حوزه سلامت به امضا رسید.

تفاهم نامه ۳ جانبه دیگری میان دانشگاه علوم پزشکی تهران، معاونت فناوری و معاونت درمان وزارت بهداشت در این مراسم منعقد شد و طی آن طرفین متعهد شدند که نسبت به افزایش سطح تعاملات معاونت تحقیقات و معاونت درمان وزارت بهداشت تلاش کنند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.