stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 228318
  • 06 بهمن 1399 - 10:29
0
مدیر کل گمرکات استان مرکزی:

کاهش ۲۲ درصدی درآمد ملی و استانی گمرکات استان مرکزی

کاهش ۲۲ درصدی درآمد ملی و استانی گمرکات استان مرکزی
مرکزی_ مدیرکل گمرکات استان مرکزی گفت: گمرکات استان مرکزی در ۹ ماه امسال ۱۰۰ میلیارد و ۹۵۷ میلیون و ۳۸۶ هزار تومان درآمد ملی و استانی کسب کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد کاهش یافته‌است.
قلم | qalamna.ir :

اسماعیل حسینی بیان کرد: یک میلیون و ۲۸۵ هزار تن انواع کالا امسال از گمرکات این استان به ۹۰ کشور دنیا از جمله ‌عراق، افغانستان، ترکیه، پاکستان و ازبکستان صادر شد.

وی ارزش محموله‌های صادراتی این استان را ۶۱۹ میلیون و ۳۶۴ هزار و ۶۲۳ دلار اعلام و اظهار کرد: صادرات این کالاها نسبت به مدت مشابه سال گذشته به دلیل شیوع کرونا از نظر وزنی و ارزشی به ترتیب هشت و ۱۹ درصد کاهش یافته ‌است.

مدیرکل گمرکات استان مرکزی خاطرنشان کرد: انواع هیدروکربورها، پلی‌اتیلن‌های سنگین و سبک ، مواد غذایی و نوشیدنی‌ها ، لوازم آشپزخانه و منزل، ایزوگام، مصنوعات پلاستیکی و یکبار مصرف، مصنوعات شیشه‌ای و بلورجات ، قوطی آلومینیومی ، دستمال کاغذی(تیشو) ، مقاطع فولادی (ناودانی )، تیر برق ، شمش آلومینیوم و گل‌های آپارتمانی از جمله عمده کالاهای صادر شده از این استان بوده ‌است.

حسینی خاطرنشان کرد: ۱۰۷ هزار و ۶۰۷ تن کالا به ارزش ۲۸۳ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۶۸۶ دلار نیز در سال جاری  به استان مرکزی از مبداء ۴۴ کشور جهان از جمله  امارات متحده عربی، ترکیه، چین، آلمان و عراق وارد شده‌است.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.