stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 228204
  • 05 بهمن 1399 - 13:59
1
وزیر اقتصاد جمهوری ارمنستان:

ارمنستان بازار کوچکی دارد اما بخشی از بازار بزرگ جهان است

ارمنستان بازار کوچکی دارد اما بخشی از بازار بزرگ جهان است
اصفهان_ وزیر اقتصاد جمهوری ارمنستان گفت: وهان کروبیان روز یکشنبه در حاشیه بازدید از سه واحد تولیدی در شهرستان مبارکه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ارمنستان بازار کوچکی دارد اما بخشی از بازار بزرگ جهان است و تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند از این طریق برای یافتن بازارهای دیگر اقدام کنند.
قلم | qalamna.ir :

وهان کروبیان روز یکشنبه در حاشیه بازدید از سه واحد تولیدی در شهرستان مبارکه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ارمنستان بازار کوچکی دارد اما بخشی از بازار بزرگ جهان است و تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند از این طریق برای یافتن بازارهای دیگر اقدام کنند.

وی با اشاره به بازدید امروز خود از سه واحد تولیدی در شهرستان مبارکه از توابع استان اصفهان ادامه داد: کیفیت تولیدات این سه کارخانه در سطح بالایی قرار دارد.

وزیر اقتصاد جمهوری ارمنستان اظهار داشت: امکانات بسیاری برای همکاری ایران و ارمنستان وجود دارد و نه تنها در زمینه تجارت متقابل بلکه با استفاده از ارمنستان می‌توان در راستای بازارهای دیگر هم اقدام کرد.

وی اضافه کرد: کارآفرینان و تولیدکنندگان ایرانی در این بازدید موافقت خود را اعلام کردند که تولیدات خود را از نظر طرح، طعم و مزه مواد غذایی و بسته بندی کالاها در حد و اندازه استاندارد و معیارهای اوراسیا برسانند.

کروبیان گفت: با توجه به ارتباط ارامنه ارمنستان با بازارهای اوراسیا می توانیم بازار بزرگی را تشکیل دهیم .

وی خاطرنشان کرد: یکی از کارخانه‌هایی که امروز مورد بازدید قرار گرفت جایگاه نخست را در بازار ارمنستان دارد و ۲ کارخانه دیگر هم می‌توانند جایگاه نخست را به خود اختصاص دهند اما بازار ارمنستان بازار بزرگی نیست.

وزیر اقتصاد جمهوری ارمنستان تصریح کرد: با همکاری و ارتباط اقتصادی با ایران می‌توانیم به موفقیت‌هایی دست پیدا کنیم که قابل مقایسه با اندازه‌ها و معیارهای کنونی نیست.

بازدید از واحدهای تولیدی و و دیدار با فعالان اقتصادی و بازدید از آثار تاریخی از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر اقتصاد ارمنستان به اصفهان است.

وزیر اقتصاد ارمنستان برای رایزنی به منظور افزایش سطح تعاملات تجاری دو کشور سوم بهمن وارد تهران شد.

وهان کروبیان، وزیر اقتصاد ارمنستان در سفر پنج روزه خود به ایران، با تعدادی از مقامات دولتی و فعالان اقتصادی بخش خصوصی از جمله وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر نیرو، رییس کل بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و دارایی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

دیدار با فعالان اقتصادی ارامنه در تهران و بازدید از کارخانه سیناژن، کارخانه لبنیات میهن از دیگر برنامه‌های وزیر اقتصاد ارمنستان در سفر پنج روزه به ایران است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.