stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 228087
  • 05 بهمن 1399 - 15:28
3
رئیس اجرای طرح های شرکت گاز هرمزگان:

گاز رسانی به ۷ روستای بخش مرکزی شهرستان پارسیان با موفقیت انجام شد

گاز رسانی به ۷ روستای  بخش مرکزی شهرستان پارسیان با موفقیت انجام شد
هرمزگان-رئیس اجرای طرح های شرکت گاز استان هرمزگان ابراز داشت : گاز رسانی به ۷ روستا بخش مرکزی شهرستان پارسیان با جمعیتی بالغ بر یکهزار و ۳۶ خانوار خانوار از توابع شهرستان پارسیان در دی ماه ۹۹ ، جهت توسعه گازرسانی به این مناطق با موفقیت انجام شد.
قلم | qalamna.ir :

ابراهیم صفری اظهار کرد:  در اواخر دی ماه سال جاری ۷ روستای دیگر شهرستان پارسیان از جمله: یرد قاسم عالی،یرد خلف،باغستان،یرد بصراوی،بمبری،چیکلو و یرد خوردو که طبق آخرین سرشماری در سال ۱۳۹۵ ، جمعیت خانوار این روستاها، یکهزار و ۳۶ خانوار بوده که بی شک تا کنون بر این جمعیت آماری افزوده شده، با تزریق موفقیت آمیز گاز، می توانند از این نعمت خدادادی استفاده کنند.

وی افزود:این عملیات تزریق گاز با تلاش شبانه روزی همکاران ما در واحد های اجرای طرح ها،امور بهره برداری(اداره گاز شهرستان پارسیان)امور ایمنی،بهداشت و محیط زیست و واحد بازرسی فنی شرکت گاز استان هرمزگان  در جهت توسعه گازرسانی به روستاها  و ایجاد رفاه اجتماعی بهتر و ایمنی بیش تر مردمان این روستاها،رقم خورده است.

رئیس اجرای طرح های شرکت گاز استان هرمزگان اظهارکرد: مردمان شریف این مناطق جهت اخذ اشتراک گاز  و استفاده از این نعمت الهی می توانند پس از مراجعه به نظام مهندسی و انتخاب مجری لوله کشی گاز،  می توانند به امور مشترکین اداره گاز شهرستان پارسیان واقع در بلوار معلم و روبه روی مسجد بلال،  مراجعه  و در صورت هرگونه مشکل در خصوص گاز رسانی می توانند با شماره امداد گاز یعنی  ۱۹۴ که به صورت شبانه روزی پاسخوی کلیه مشترکین گاز است، تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است در مرداد ماه سال جاری نیز  روستای ستلو که در دو کیلومتری شهر دشتی شهرستانع پارسیان  قرار دارد و طبق آخرین سرشماری در سال ۹۵، این روستا ۴۷۱ خانوار و ۱۶۳۴ نفر جمعیت دارد، عملیات تزریق گاز شده است.

گفتنی  است ۸ روستای دیگر این شهرستان(خوضو،ملیکی،برکه دکا،فومستان،عمانی،رستم آباد،حسین آباد،حاجی آباد،) که جمعیتی بالغ بر یکهزار و ۱۵۰ خانوار دارند که تاپایان سال جاری، این  روستاها نیز درجهت آسایش بیش تر مردم این مناطق،تزریق گاز خواهد شد .

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.