stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 227765
  • 04 بهمن 1399 - 22:05
4
فرمانده سابق پیشمرگان اقلیم کردستان عراق:

اگر شهید سلیمانی نبود امروز داعشی‌ها در دمشق و بغداد حکمرانی می‌کردند

اگر شهید سلیمانی نبود امروز داعشی‌ها در دمشق و بغداد حکمرانی می‌کردند
خوزستان - شهید سلیمانی باعث بسیج مردمی در منطقه علیه داعش شد و اگر این سردار شجاع نبود، دمشق و بغداد اکنون در سلطه داعش بود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از خوزستان، محمد حاجی‌محمود دبیرکل حزب سوسیالست اقلیم کردستان با حضور در گلزار شهدای اهواز به مقام والای شهدای مدافع حرم و شهدای ۸ سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

وی با حضور بر سر مزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس و ادای احترام به هم رزم شهیدش سردار تقوی، یاد و خاطرات دلاوری‌های شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.

محمد حاجی‌محمود با بیان اینکه  شهید سلیمانی نقش محوری و مهمی در مقابله با فتنه داعش در کشورهای عراق و سوریه داشت، اظهار داشت: حضور شهید سلیمانی باعث مردمی شدن مقاومت در این کشورها شد و همین مسئله باعث شکست فتنه داعش شد.

دبیرکل حزب سوسیالیست دموکرات کردستان بیان داشت: اگر شهید سلیمانی و مجاهدت‌های الهی این سردار نبود دمشق و بغداد اکنون در سلطه داعش بود.

این همرزم شهید سلیمانی در مورد اخراج آمریکایی‌ها از منطقه اظهار داشت: پارلمان و دولت عراق باید در این زمینه اقدام کنند ولی به دلیل وجود احزاب مختلف در عراق این بستر برای خروج آماده نشده است.

فرمانده سابق پیشمرگان اقلیم کردستان عراق افزود: متاسفانه برخی از احزاب سیاست‌های خود را کشورهای دیگر دریافت می‌کنند و این خروج آمریکا را با مشکل کرده ‌و اگر نه آمریکا باید برود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار ابراهیم فارسی مدان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.