stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 227609
  • 04 بهمن 1399 - 15:13
1
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان:

کشف ۴۳ دستگاه ماینر قاچاق

کشف ۴۳ دستگاه ماینر قاچاق
اصفهان_  فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۴۳ دستگاه ماینر قاچاق و دستگیری فردی که در زیر زمین منزل مسکونی خود اقدام به تولید غیرمجاز ارز دیجیتال می کرد، خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

 فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۴۳ دستگاه ماینر قاچاق و دستگیری فردی که در زیر زمین منزل مسکونی خود اقدام به تولید غیرمجاز ارز دیجیتال می کرد، خبر داد.

حسین بساطی، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پاک سازی نقاط آلوده از وجود افراد مجرم و خلافکار طرح یک روزه امنیت محله محور توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در یکی از محله های  این شهر اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ماموران پس از اطلاع از تولید غیر مجاز ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی طی هماهنگی با مقام قضائی، وارد عمل شده و در بازرسی از زیر زمین این منزل ۴۳ دستگاه ماینر قاچاق را کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه ارزش ماینرهای مکشوفه برابر ارزیابی های صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال است، گفت: مالک این ماینرها برای تولید ارز دیجیتال به صورت غیر مجاز و بدون مجوز از برق شهری استفاده می کرده که این کار مشکلاتی را برای دیگر شهروندان و ضرور زیان به اداره برق منطقه به وجود می آورد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بساطی، دستگیری  ۳ سارق منزل و مغازه، ۲۶ فروشنده مواد مخدر، ۵ معتاد دستگاه خودرو، کشف ۲ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک و هروئین و ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه را از دیگر دستاوردهای اجرای طرح مذکور عنوان  کرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح های امنیت محله محور پس از درخواست مردمی و بررسی های میدانی پلیس با هماهنگی دستگاه قضائی و همکاری دیگر دستگاه ها به اجرا گذاشته می شوند و در این خصوص از مردم می خواهیم که هرگونه اخبار و گزارش از اقدامات مشکوک و مجرمانه در محله خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.