stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 227578
  • 04 بهمن 1399 - 16:13
2
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

اعتماد مردمی مهمترین سرمایه کمیته امداد است

اعتماد مردمی مهمترین سرمایه کمیته امداد است
قم -رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه اعتماد مرد مهمترین سرمایه کمیته امداد است گفت: عملکرد درخشان کمیته امداد در سال‌های اخیر نتیجه همین اعتماد مردمی و اخلاص است.
قلم | qalamna.ir :

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد با اشاره به فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: کمیته امداد از نخستین نهادهایی بود که با دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی تشکیل شد.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد کمیته امداد در کمک به محرومان، افزود: بحمدالله کمیته امداد یکی از نهادهای مقدسی است که روز به روز بر درخشش و کارایی آن افزوده می‌شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری با یادآوری آزمون‌های سخت در بعضی مقاطع انقلاب خاطرنشان کرد: سختی‌های ایجاد شده در شرایط تحریم و تورم نمونه‌ای از همین امتحانات سخت الهی است که وجود حس برادری و نهادینه شدن نوعدوستی در فرهنگ ملی و دینی مردم ایران، سبب شد اثر این فشارهای اقتصادی کمتر حس شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سفارش بزرگان دینی در مورد اهمیت رسیدگی به نیازمندان، تصریح کرد: مردم کشور ما همواره با همین نگاه، داشته‌های خود را در شرایط دشوار با نیازمندان تقسیم کرده‌اند.

آیت‌الله حسینی بوشهری اخلاص را مهمترین شاخص در کمیته امداد عنوان و تاکید کرد: در هر کاری که اخلاص باشد، ماندگاری و برکت آن کار تضمین خواهد شد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم‏ دومین ویژگی مهم کمیته امداد را حرکت در مسیر انقلاب و نهضت امام راحل دانست و گفت: فعالیت‌های کمیته امداد در تمام برنامه‌ها جز برای رضای الهی نبوده است.

وی دیگر ویژگی مهم این نهاد را حضور نیروهایی عنوان کرد که هدف آنها خدمت به خلق خدا و برای خداست.

آیت‌الله حسینی بوشهری ادامه داد: نتیجه این سه ویژگی مهم کمیته امداد، اعتماد مردم به این نهاد است عنوان و این اعتماد سرمایه بزرگی است که باید در حفظ آن تلاش شود.
انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,
  • منبع : کمیته امداد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.