stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 226502
  • 02 بهمن 1399 - 1:41
0

طرح عملیاتی «اقتدار ۲» در غرب استان تهران اجرا شد

طرح عملیاتی «اقتدار ۲» در غرب استان تهران اجرا شد

شهریار- فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از اجرای طرح عملیاتی «اقتدار ۲» در غرب استان تهران خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

خبرگزاری مهر، سردار کیوان ظهیری اظهار داشت: بنا به درخواست مکرر مردم برای برخورد با اراذل و اوباش و بر اساس وظیفه ذاتی پلیس، طرح مقابله با این افراد از سه روز گذشته توسط پلیس در ۶ شهرستان غرب استان تهران به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۳۱۹ نفر دستگیر شدند، که ۱۰۳ نفر از این دستگیر شده‌ها از مخلان نظم و امنیت بوده و علی‌رغم اینکه دفعاتی به جرم شرارت بازداشت شده بودند مجدداً به اقدامات مجرمانه خود ادامه داده و به علت شرارت، نزاع و تخریب بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه در جریان اجرای این طرح، ۱۱۲ حکم قضائی اجرا شد، بیان داشت: ۲۳۹ مخفیگاه و پاتوق اراذل و اوباش در شهرستان‌های غرب استان تهران مورد بازرسی و کنترل قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف ۱۸ قبضه سلاح جنگی، ۴۰ قبضه سلاح سرد از اوباش بازداشت شده، بیان داشت: در عملیات‌های پلیس، ۱۳ هزار و ۵۰۰ نخ سیگار قاچاق و۲ هزار و ۲۰۰ لیتر روغن خوراکی غیرمجاز و تقلبی نیز کشف شد.

سردار ظهیری با اشاره به کشف ۴۷۲ دستگاه ماینر، اعلام کرد: ۲۱ هزار و ۷۰۰ عدد قرص غیرمجاز و روان گردان نیز از متهمان کشف شد.

وی با اشاره به پخش کلیپی از تخریب خودروهای شهروندان در شهرستان بهارستان در فضای مجازی، تصریح کرد: در این خصوص، مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی سه نفر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار ظهیری افزود: فردی که سه نفر از شهروندان بهارستان را به صورت نیمه عریان و با تهدید سلاح سرد در سطح شهر گردانده بود در عملیاتی ویژه توسط پلیس دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه اجرای طرح عملیاتی «اقتدار ۲» در غرب استان تهران به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.