stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 226291
  • 01 بهمن 1399 - 14:05
0

هامان: شیوه بازی تیاگو با سبک بازی لیورپول جور در نمی‌آید

هامان: شیوه بازی تیاگو با سبک بازی لیورپول جور در نمی‌آید

دیتمار هامان عقیده دارد شیوه بازی تیاگو با سبک بازی لیورپول جور در نمی‌آید و این باعث افت این بازیکن و عقب ماندن لیورپول از صدر جدول شده است.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از ساکرنت، لیورپول که در ۳ دیدار اخیر خود در لیگ برتر نتوانسته گل بزند، تیاگو را با قراردادی ۴ ساله از بایرن مونیخ به خدمت گرفت اما این بازیکن چندان نتوانسته است عملکرد خوبی داشته باشد.

دیتمار هامان هافبک آلمانی سابق لیورپول درباره تاثیر تیاگو بر بازی لیورپول گفت:‌ تیاگو سرعت کار لیورپول را کم می کند و در واقع  شیوه بازی لیورپول را بازی نمی کند و در کار تیم خلل ایجاد کرده است.

 لیورپول در گذشته هافبک های سخت کوشی داشت که آنها به اندازه تیاگو مهارت نداشتند، اما توپ را زودتر به سادیو مانه و  محمد صلاح می‌رساندند. او سرعت بازی تیم را کم کرده است و این مسئله باعث شده تیم افت کند. همه از آمدن او به لیورپول رنج می برند. او به سختی بازی می کند. او مقابل چلسی به میدان آمد و در نیمه دوم بیشترین پاس را مقابل تیم ۱۰ نفره چلسی داشت.

 او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: من می توانم به شما بگویم  او بازیکن خوبی است و یک بازیکن ماهر است. اما هیچ وقت در مونیخ بازیکن اول نبود. مشکل لیورپول این است که مهاجم های تیم نمی توانند در جریان بازی باشند. 

انتهای پیام

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.