stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 226177
  • 01 بهمن 1399 - 11:15
1
مدیر ریسک شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس :

کاهش نرخ ریسک پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس

کاهش نرخ ریسک پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
هرمزگان-مدیر ریسک شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس از کاهش نرخ ریسک پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس از 1.35 به 1.2 در روندی دوساله خبر داد و افزود: اگر با همین روند پیش برویم می‌توانیم تا دو سال آینده به نرخ ریسک 1.1 برسیم که در نوع اقدامی بزرگ است.
قلم | qalamna.ir :

مهدی علیزاده بیان داشت: از همان ابتدای ورودم به شرکت، بیمه پالایشگاه برای من بسیار موضوع حیاتی بود و نیاز می‌دیدم که آن را بررسی کنم.

وی افزود: در همین راستا در وهله‌ی نخست بیمه‌نامه درمانی کارکنان را مطالعه کردیم و به این موضوع رسیدیم که نوع قرارداد، با آیین‌نامه‌ی بیمه‌ی مرکزی مغایرت دارد و این موضوع به ضرر شرکت و کارکنان است.

مدیر ریسک شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس ادامه داد: در این وضعیت موضوعات را اصلاح کردیم و ضمن اعلام موارد اصلاحی به بیمه‌گر، قراردادی جدید بر اساس نظرات کارشناسی ما منعقد شد و توانستیم قرارداد را تا جای ممکن بدون قید و شرط کنیم.

وی اضافه کرد: در بیمه‌ی اموال شرکت نیز نرخ ریسک پالایشگاه و همچنین نسخه‌ی پیش‌نویسی که برای همه‌ی پالایشگاه‌های کشور از سوی بیمه‌گر و در شرایط غیرتحریمی و به زبان لاتین نوشته شده بود، توجهمان را جلب کرد و تلاش کردیم تا نواقص موجود در آن را برطرف کنیم.

علیزاده با بیان این‌که نرخ ریسک در هزینه‌ی بیمه بسیار تأثیرگذار است، تشریح کرد: هرچه نرخ ریسک پایین‌تر بیاید حق بیمه‌ی پرداختی نیز کاهش خواهد یافت.

مدیر ریسک شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس  گفت: نرخ ریسک پالایشگاه در سال ۱۳۹۶ ۱.۳۵ بود که توانستیم آن را در ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۷ به ۱.۳ برسانیم و در سال ۱۳۹۸ نیز با حفظ همین رویکرد، تلاش خود را بیشتر کردیم و توانستیم نرخ ریسک را از ۱.۳ به ۱.۲۵ برسانیم.

وی با اشاره به این‌که کاهش ریسک تنها مبتنی بر فعالیت مدیریت ریسک نیست، تأکید کرد: کار ما معرفی کامل مجموعه اقدامات اصولی صورت گرفته در سطح پالایشگاه به بیمه‌گر است و این روند نزولی ریسک نتیجه‌ی تلاش بی‌وقفه و زحمات و اقدامات همکاران‌مان در حوزه‌های مختلف است.

علیزاده افزود: در پایان سال گذشته نیز نرخ ریسک پالایشگاه را به ۱.۲ رساندیم و اگر با همین روند پیش برویم می‌توانیم تا دو سال آینده به نرخ ریسک ۱.۱ برسیم که در نوع خود اقدامی سترگ در جوان‌ترین پالایشگاه کشور است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.