stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 225685
  • 30 دی 1399 - 10:20
0
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تاکید کرد:

لزوم توجه به اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگران در هرمزگان

لزوم توجه به اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگران در هرمزگان
هرمزگان-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اشاره به لزوم توجه به اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر، گفت: مشکل اشتغال فرزندان شاهد و ايثارگران استان هرمزگان در کمیته ای ویژه رسیدگی و پیگیری می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

نازنین شیبانی تذرجی در جلسه ساماندهی اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگران با اشاره به لزوم همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر، اظهار داشت: همه مسئولان متولی باید رفع مشکلات جامعه هدف، مخصوصا اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران را در راس امور کاری خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات جامعه ایثارگران مسأله اشتغال است، بر لزوم رسیدگی به امور ایثارگران و به ویژه اشتغال خانواده شهدا تاکید کرد و افزود: بانک اطلاعاتی از سوابق تحصیلی و تجربیات خانواده شهدا و ایثارگران تشکیل خواهد شد.

در این جلسه که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری هرمزگان برگزار شد، راهکار‌های رفع موانع اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.