stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 225597
  • 30 دی 1399 - 1:42
0

راهداری به دنبال رفع نواقص در حوزه روستایی دماوند باشد

راهداری به دنبال رفع نواقص در حوزه روستایی دماوند باشد

دماوند- فرماندار دماوند با اشاره به اینکه درخواست‌های پلیس راه توسط راهداری مورد پیگیری قرار خواهد گرفت گفت: راهداری به دنبال رفع نواقص در حوزه روستایی دماوند باشد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، مهدی حیدری ظهر دوشنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک دماوند که با حضور سرهنگ کهریزی، فرمانده پلیس راه شرق استان تهران و جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد اظهار داشت: کوتاهی در ایمن‌سازی در حوزه نصب علائم راهنمایی و رانندگی توسط پلیس راه و راهور قابل گذشت نیست.

حیدری افزود: مکاتباتی در خصوص نیاز به نصب علائم راهنمایی و رانندگی در مناطق مختلف صورت گرفته که عدم نصب آن، بازی با جان مردم است.

وی در خصوص دوربرگردان جیلارد گفت: با توجه به تردد آمبولانس‌، نحوه فعالیت اصناف در این محدوده توسط شهرداری بررسی می‌شود؛ در صورت فعالیت قانونی آنها، تدبیری در خصوص مسیر تردد آمبولانس در نظر گرفته خواهد شد.

فرماندار دماوند با اشاره به اینکه درخواست‌های پلیس راه توسط راهداری مورد پیگیری قرار خواهد گرفت عنوان داشت: با توجه به اعلام آمادگی شهرداری‌های آبسرد و کیلان در خصوص تعریض مسیر آبسرد به کیلان، راهداری باید با ارائه طرح و با در اختیار قرار دادن تجهیزات و ماشین‌آلات در کنار شهرداری‌ها باشد.

حیدری عنوان داشت: راهداری باید به دنبال رفع نواقص به ویژه در حوزه روستایی شهرستان دماوند باشد و تا پایان سال، نسبت به درخواست‌های پلیس راه اقدامات لازم را انجام داده و گزارش آن را به فرمانداری شهرستان ارائه کند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.