stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 225365
  • 30 دی 1399 - 9:43
0

بستری بیماران کرونایی در استان لرستان روبه افزایش است

بستری بیماران کرونایی در استان لرستان روبه افزایش است
لرستان - معاون استاندار لرستان با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی بستری شده لرستان از ۱۶۵ نفر به ۱۹۰ نفر رسیده است گفت: وضعیت ۶ شهرستان در لرستان زرد و ۵ شهرستان دیگر آبی است.
قلم | qalamna.ir :

  از قلم خرم‌آباد و به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان محمود ثمینی عصر امروز در رابطه با مصوبات جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد اظهارداشت: براساس اعلام وزارت بهداشت وضعیت شش شهرستان در استان لرستان زرد و پنج شهرستان دیگر در وضعیت آبی قرار دارد.

وی ضمن قدردانی از مردم لرستان جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزود: وضعیت آبی به منزله عادی انگاری شرایط نیست و مردم همانند نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان عنوان کرد: بر اساس گزارش‌های دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تعداد بستری‌ها بیماران کرونایی در استان طی ۴۸ ساعت گذشته افزایش یافته و متاسفانه این آمار از ۱۶۵ نفر به ۱۹۰ نفر رسیده است.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد با اعلام وضعیت آبی برخی شهرهای استان مردم دچار عادی انگاری در شرایط شده‌اند که از هم استانی‌ها درخواست داریم فعالیت‌های روزمره خود را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام دهند.

ثمینی گفت: با توجه به اینکه در ایام عزاداری حضرت فاطمه (س) قرار داریم مراسم‌ عزاداری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و بر اساس دستورالعمل‌های صادره ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا انجام شود تا از شرایط کنونی به سمت شرایط بدتر نرویم.

وی تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز استان لرستان نسبت به پوشش کامل برنامه‌های مربوط به عزاداری و پخش آن اقدام کند و هم استانی‌ها نیز حتی الامکان با پرهیز از حضور در تجمعات، از طریق تلویزیون عزاداری‌ها را مشاهده کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار ح.خادمی
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.