stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 225363
  • 29 دی 1399 - 13:41
0

بستر برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری در قرچک فراهم میشود

بستر برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری در قرچک فراهم میشود

قرچک- فرماندار قرچک با اشاره به اینکه انتخابات ۱۴۰۰ طبق قانون و با شناسایی نقاط ضعف و قوت ادوار گذشته برگزار خواهد شد گفت: بستر برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری در قرچک فراهم می شود.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، بهمن خطیبی صبح دوشنبه در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان قرچک که با حضور معاونین، بخشدار مرکزی و مسئولان دوایر فرمانداری برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) بر انجام برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تأکید کرد.

خطیبی افزود: انتخابات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره امری مهم و تعیین کننده بوده که عمل به مُرّ قانون، امانتداری و بی‌طرفی از مؤلفه‌های اصلی آن محسوب می‌شود و در جلب اعتماد مردم و مشارکت آنها در این رویداد تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه همه موظف هستیم بر اساس قانون و با شناسایی نقاط قوت و ضعف ادوار گذشته، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم گفت: ضرورت دارد بر اساس برنامه‌ریزی وزارت کشور و دستورالعمل‌های استانداری تهران، امور محوله مطابق زمان‌بندی انجام و تعامل لازم بین دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات برقرار باشد.

فرماندار قرچک در خصوص پرشور ساختن و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو بیان داشت: برای نظام سیاسی جمهوری اسلامی که از ابتدا بر اساس چهارچوب‌های مردمی اداره شده، نقش مردم در پیدایش و شکل‌گیری، فرآیند و به نتیجه رساندن انقلاب و در حوزه‌های دفاع مقدس و جنگ بی‌بدیل است لذا حضور مردم در انتخابات یک امر صوری، سمبلیک نیست بلکه اعتقاد راسخی است که در اندیشه رهبر معظم انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی وجود داشته است و از همه دست اندرکاران می‌خواهیم که نسبت به حضور حداکثری مردم تلاش ویژه داشته باشند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.