stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 224978
  • 28 دی 1399 - 14:13
3

تیم ترامپ ادعای جولیانی را درباره حضور در تیم دفاع در استیضاح، رد کرد

تیم ترامپ ادعای جولیانی را درباره حضور در تیم دفاع در استیضاح، رد کرد

کمپین ترامپ ادعای رودی جولیانی را درباره اینکه وی در تیم دفاع از رئیس جمهوری در برابر استیضاح است را رد کرد.

قلم | qalamna.ir :

به نوشته دیلی میل، ساعاتی پس از آنکه رودی جولیانی، وکیل ترامپ در گفتگویی با شبکه خبری ای.بی.سی نیوز مدعی شد دفاع از استیضاح ترامپ را بر عهده دارد، جی.هوگان گیدلی، سخنگوی کارزار انتخاباتی ترامپ در توئیتی اظهاراتی خلاف آنچه که جولیانی گفته بود، مطرح کرد و نوشت: ترامپ هنوز تعیین نکرده که چه وکیل یا شرکت حقوقی قرار است از او در برابر استیضاح دفاع کند. در صورت اطلاع از این مطلب، حتما آن را اعلام می‌کنیم.

جولیانی را که به عنوان وکیل شخصی ترامپ کار می‌کند، روز شنبه و پس از مصاحبه با شبکه خبری ای.بی.سی نیوز در کاخ سفید مشاهده کرده‌اند. وضعیت روابط جولیانی- ترامپ مشخص نیست به ویژه آنکه رئیس جمهوری آمریکا از پرداخت ۲۰ هزار دلار دستمزد حقوقی روزانه به وی به دلیل نارضایتی از تلاش‌هایش در به چالش کشیدن نتایج انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ امتناع کرده است.

ابهامات زیادی در مورد اینکه چه کسی در روند استیضاح، از ترامپ دفاع می‌کند، ایجاد شده است.

جولیانی در گفتگوی روز شنبه خود گفته بود: من اکنون در این روند دخیل هستم و روی آن کار می‌کنم. باورها و نظرات متفاوتی درباره اینکه رویکرد رئیس جمهوری باید در دومین استیضاحش به چه صورت باشد، وجود دارد.

ده ها مور پرونده شکایت که از سوی جولیانی درباره تقلب ادعایی در انتخابات مطرح شده بود، توسط دادگاه رد شد و ترامپ نیز خودش هنوز نگفته که آیا امیدوار است جلسه استیضاح سنا را به آخرین نمایش عمومی درباره ادعاهای اثبات نشده‌اش تبدیل کند یا خیر.

این جلسه روز چهارشنبه و پس از ترک کاخ سفید توسط ترامپ برگزار می‌شود و بسیاری از وکلایی که احتمال داده می شد کاندیدای دفاع از ترامپ باشند، اعلام کرده‌اند که تمایلی به این کار ندارند.

جان ایستمن، استاد حقوق شاید یکی از این گزینه ها باشد؛ وی درباره اینکه آیا تمایل دارد این کار را برعهده بگیرد، گفت: اگر رئیس جمهوری ایالات متحده از من بخواهد تا به او کمک کنم، به طور حتم آن را مدنظر قرار می‌دهم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.