stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 22459
  • 13 دی 1394 - 2:47
4

اشغال سفارت بریتانیا در تهران / اشغال سفارت عربستان امشب

اشغال سفارت بریتانیا در تهران / اشغال سفارت عربستان امشب

اشغال و اتش زدن سفارت عربستان نیز بهترین هدیه به دولت مستبد و خونریز و داعشی مسلک عربستان است تا از این رهگذر بتواند آبروی خود را که با اعدام شیخ نمر از دست رفته میدید بازیابد و ایران را محور شرارتهای منطقه ای و بین المللی قلمداد نماید.

قلم | qalamna.ir :

 

photo_2016-01-03_02-42-21

تصویر بالا مربوط به اشغال سفارت انگلستان در هشتم آذر سال ٩٠ و تصویر پایین مربوط به اشغال سفارت عربستان در شامگاه دوازده دیماه ٩۴ است. اشغال سفارت بریتانیا در تهران در آن زمان بهترین هدیه به کسانی بود که مشغول دامن زدن به آتش ایران هراسی در دنیا بودند و زمینه روانی تحریمهای بی سابقه را در افکار عمومی جهان پدید آوردند. اشغال و اتش زدن سفارت عربستان نیز بهترین هدیه به دولت مستبد و خونریز و داعشی مسلک عربستان است تا از این رهگذر بتواند آبروی خود را که با اعدام شیخ نمر از دست رفته میدید بازیابد و ایران را محور شرارتهای منطقه ای و بین المللی قلمداد نماید.

کسانی که بر طبق هشدار صحیح و صریح رهبری نگران نفوذ در ارکان جمهوری اسلامی هستند بهتر است نفوذیان را در میان صفوف همین اشغال کنندگان سفارتها و برادران عزیز مرد عنکبوتی جستجو کنند. کسانی از بیرون با داخل سفارت عربستان و انگلستان هماهنگند و به وقت نیاز با فریادهای حیدر حیدر و یا حسین وارد عمل شده آبرو و منافع جمهوری اسلامی ایران را به باد فنا می دهند.

بهتر است کسانی که فعالیت قانونی ، دمکراتیک و انتخاباتی گروههای سیاسی در انتخابات اسفند پیش رو را خطری برای نفوذ و فتنه میدانند اندکی در این واقعه اشغال سفارت عربستان اندیشه کنند و بجای متهم کردن یاران صدیق انقلاب قدری هم به شعارهای غلاظ و شداد که با چشمان از حدقه بیرون زده و رگهای از گردن بیرون شده و مشتهای گره کرده سر داده می شود مشکوک باشند

 

محمد علی آهنگران – وبگاه خبری تحلیلی قلم

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. عالی بود.

  2. برای شما که بد نشد!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.