stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 224504
  • 27 دی 1399 - 10:56
1
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:

اتمام بخشی از مطالعات جمع آوری فاضلاب از رودخانه گنجنامه

اتمام بخشی از مطالعات جمع آوری فاضلاب از رودخانه گنجنامه
همدان- معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اتمام بخشی ازمطالعات طرح جداسازی فاضلاب از رودخانه گنج نامه همدان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

فرهاد بختیاری فر در گفتگو با خبرنگار قلم، ضمن ارائه گزارشی در خصوص مطالعه طرح جمع آوری فاضلاب منطقه توریستی گنج نامه گفت: با توجه به تامین ۱۵ درصدی آب شرب همدان از رودخانه عباس آباد و نیاز به رفع آلودگی این رودخانه، شرکت آب و فاضلاب استان همدان به منظور مطالعه جمع آوری فاضلاب تولیدی از اماکن حد فاصل رودخانه میدان عباس آباد تا مجموعه گنجنامه وارد کار شده است.

وی با بیان این موضوع ادامه داد: در این خصوص، قراردادی با موضوع نقشه برداری فاز یک و دو مطالعات جمع آوری فاضلاب های هدایت شده به سمت رودخانه عباس آباد از میدان گنج نامه تا میدان عباس آباد را با “مهندسین مشاور ری آب” منعقد شد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اذعان به اینکه برابر ارزیابی های انجام شده، اجرای مطالعات مذکور نیازمند ۷۵۰ میلیون ریال اعتبار اعلام شد، عنوان کرد: برابر قرارداد منعقد شده محدوده مورد مطالعه شامل باغ های اطراف رودخانه عباس آباد و جاده گنج نامه، مراکز تفریحی، رستوران ها و همچنین دهکده توریستی گنج نامه است.
بختیاری فر با بیان اینکه این طرح مطالعاتی به منظور جمع آوری فاضلاب منطقه گنج نامه پیشنهاد شد، اظهار کرد: براساس این طرح، پیشنهاد اجرای ۱۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در دو طرف حریم رودخانه عباس آباد به همراه آزادسازی حریم آن با برآورد تقریبی ۷۶۰ میلیارد ریال ارایه شده است.
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: طرح مذکور به صورت ثقلی در مجاورت حریم رودخانه با تمهیدات خاص و پس از تامین اعتبار و مشخص شدن دستگاه اجرایی قابل اجرا است.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.