stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 224339
  • 26 دی 1399 - 15:08
1

کشاورزی و صنعت از حوزه‌های کارآمد اقتصادی منطقه کاشان است

کشاورزی و صنعت از حوزه‌های کارآمد اقتصادی منطقه کاشان است
اصفهان_ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: یکی از حوزه‌های کارآمد اقتصادی این منطقه را از گذشته تاکنون در دو بخش کشاورزی و صنعت است.
قلم | qalamna.ir :

آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به سابقه طولانی این منطقه در پیروی از انقلاب و شعائر مذهبی اظهار داشت: کاشان سرشار از مفاخر بزرگ علمی و مذهبی در طول تاریخ بوده است که برخی از آنها در جهان نیز مشهور و معروف هستند.

وی با بیان اینکه اگر در حال حاضر کاشان به عنوان پایتخت نهج‌البلاغه معروف است به دلیل وجود همین مشاهیر است، ابراز داشت: باید با برنامه‌ریزی درست این افتخارات را حفظ کنیم و آنها را به نسل بعدی انتقال داد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان یکی از حوزه‌های کارآمد اقتصادی این منطقه را از گذشته تاکنون در دو بخش کشاورزی و صنعت دانست و تصریح کرد: در حوزه کشاورزی متأسفانه در حال حاضر کمتر آن پیشرفت‌ها را شاهد هستیم چراکه کشاورزی کاشان با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی به شدت آسیب دیده است.

وی با اشاره به لزوم برخورد مدیران و مسئولان با تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی خاطرنشان کرد: این موضوع باعث افزایش حاشیه نشینی در شهرستان کاشان نیز شده است.

آیت الله سلیمانی قصور و کوتاهی ناشی از کاهش توسعه کشاورزی در کاشان را متوجه مردم ندانست و بیان داشت: مردم در این زمینه نقشی ندارند و این کوتاهی‌ها متوجه ما مسئولان است.

وی با اشاره به تقدیم بیش از یک هزار و ۷۰۰ شهید از طرف مردم دارالمومنین کاشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه داد: باید این افتخارات را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم و آنها را از رشادت‌ها و دلاوری‌های فرزندان این مرز و بوم در دفاع از کشور مطلع کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به حوادث اخیر در کشور آمریکا تاکید کرد: دموکراسی آمریکایی در چند روز گذشته به خوبی ماهیت خود را نشان داد و مردم جهان دیدند که تمام این ادعاها توخالی و پوچ بوده است.

مقدمات برگزاری این انتخابات به بهترین نحو توسط متولیان امر پایه گذاری شود

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ایران در خردادماه سال آینده افزود: از هم اکنون باید مقدمات برگزاری این انتخابات به بهترین نحو توسط متولیان امر پایه گذاری شود تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و بدون حاشیه باشیم.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.