stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 224263
  • 26 دی 1399 - 13:47
1
رئیس کمیته مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز هرمزگان خبر داد:

تندیس نقره ای وزارت نفت در ویترین افتخارات شرکت گاز هرمزگان قرار گرفت

تندیس نقره ای وزارت نفت در ویترین افتخارات شرکت گاز هرمزگان قرار گرفت
هرمزگان-رئیس کمیته مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز هرمزگان گفت:در بین 97 گزارش پایداری شرکت و پالایشگاه های تابعه این وزارتخانه، شرکت گاز استان هرمزگان، تندیس نقره ای صنعت نفت در حوزه مسئولیت های اجتماعی در سال 98 را به ویترین افتخارات خود اضافه کرد.
قلم | qalamna.ir :

بهمن بازگیراظهار کرد: پنجمین همایش مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت که امروز و با حضور وزیرنفت،مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران و سایر مسئولان این وزاتخانه  و مدیران استانی این صنعت به صورت مجازی برگزار شد.

وی افزود:در پنجمین همایش مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت،  ۹۷ گزارش پایداری ارایه شده  به این وزارتخانه، ۲ شرکت گاز استانی،۳ پالایشگاه و یک شرکت پتروشیمی موفق به دریافت تندیس طلایی و نقره ای شده اند که یکی از این شرکت ها،شرکت گاز استان هرمزگان می باشد که موفق به دریافت تندیس نقره ای توسط وزارت خانه صنعت نفت شده است.

 رئیس کمیته مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز هرمزگان ادامه داد : بی شک دریافت این تندیس با حمایت های همه جانبه مدیرعامل،اعضا محترم هیات مدیره و سایر همکاران  در شرکت  گاز استان هرمزگان همراه بوده و این افتخار بزرگ را به خانواده بزرگ این  شرکت تبریک و تهنیت عرض می نمایم

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.