stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 224078
  • 23 دی 1399 - 15:47
1

شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر با فرماندار شهرستان دیدار کردند

شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر با فرماندار شهرستان دیدار کردند
اصفهان_ در راستای برگزیده شدن اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهرومیمه به عنوان فرماندار برتر استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر با حضور در محل کار فرماندار این انتخاب را به ایشان تبریک و تهنیت عرض نمودند.
قلم | qalamna.ir :

در راستای برگزیده شدن اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهرومیمه به عنوان فرماندار برتر استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر با حضور در محل کار فرماندار این انتخاب را به ایشان تبریک و تهنیت عرض نمودند.

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهرومیمه در این دیدار ضمن عرض خوش آمدگویی به حضار گفت: از آنجائیکه مردم عزیز ولی نعمتان ما هستند ضروری است تمام سعی و تلاش خویش را برای خدمت صادقانه به آنها مصروف داریم.

وی در ادامه خاطر نشان نمود: پست ها و مناصب فانی و زودگذرند بنابراین باید در زمان تصدی به گونه ای خدمت نماییم تا مورد رضایت خداوند و خلق او باشد.
فرماندار شهرستان شاهین شهرومیمه ضمن تأکید بر جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذار شورای اسلامی شهر و شهرداری در خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت آنان اظهار داشت: تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم، خدمت رسانی و رسیدگی به مسایل و مشکلات شهروندان است.

شهردار شاهین شهر نیز درابتدای این دیدار ضمن تبریک به فرماندار شهرستان شاهین شهرومیمه گفت: به طور حتم کسب این موفقیت نشان از تعهد و مدیریت منطقی در اقدامات فرماندار بوده که ان شاء الله این مهم منشاء اثر بیش از پیش در شهر و شهرستان خواهد شد.

احمدرضا پری تبار در ادامه افزود: علی رغم شرایط نامساعد اقتصادی حاکم بر جامعه ولی با توکل به خداوند متعال و همکاری همکاران در شهرداری و حمایتها و مساعدتهای شورای اسلامی شهر و مسؤولان ارشد شهر توانسته ایم عملیات اجرایی پروژه های عمرانی متعددی را در سطح شهر اجرا نماییم.

اعضای شورای اسلامی شاهین شهر نیز ضمن تبریک این انتخاب به فرماندار شهرستان تصریح داشتند: ما به عنوان منتخبان شهروندان عزیز وظیفه داریم از حقوق آنان در شهر به طور کامل دفاع نموده تا ان شاء الله در پیشگاه خداوند متعال و مردم سربلند و سرافراز بیرون آییم.

شهردار شاهین شهر تصریح نمودند: خوشبختانه با وحدت و یکدلی اعضای شورای اسلامی شاهین شهر فعالیت ها به خوبی به پیش می رود که به طور یقین نتیجه این مهم به نفع شهر و شهروندان فهیم خواهد بود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.