stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 223778
  • 25 دی 1399 - 1:40
1

ارائه طرح های خلاقانه ترویج نماز طی یک فراخوان در شهرری

ارائه طرح های خلاقانه ترویج نماز طی یک فراخوان در شهرری

ری- فرماندار ویژه ری با اشاره به اینکه اشاعه فرهنگ نماز وظیفه‌ای همگانی است بر ارائه طرح های خلاقانه ترویج نماز در شهرری طی یک فراخوان تاکید کرد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اقامه نماز با اشاره به لزوم توجه به فرهنگ اقامه نماز اظهار داشت: دشمن برنامه ریزی دقیقی برای ضربه زدن به مقوله نماز در برهه‌های مختلف داشته است که می‌بایست توجه به اقامه نماز مورد توجه جدی قرار گیرد.

فرماندار ری بیان داشت: اشاعه فرهنگ نماز وظیفه‌ای همگانی است زیرا نماز دارای ابعاد مختلف شخصی و فردی و همچنین اجتماعی است که بایستی برنامه ریزی دقیقی در سطح شهرستان برای این موضوع مهم داشته باشیم.

وی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی باید تولید محتوا داشته باشیم که در این زمینه باید برای اقامه نماز و ترویج آن هدف گذاری صورت گیرد و همچنین فراخوان طرح خلاقانه ترویج نماز در سطح شهرستان انجام شود.

توکلی کجانی افزود: در شهرستان ری چندین شهرک صنعتی با چندین هزار نیروی کار فعالیت می‌کنند که می‌بایست پخش اذان در این شهرک‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان داشت: سیما و وضعیت ظاهری نمازخانه ادارات و کارخانه‌های سطح شهرستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در این راستا همه دستگاه‌ها در زمینه تأمین هزینه و اعتبارات بایستی همراهی لازم را داشته باشند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.