stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 223456
  • 24 دی 1399 - 13:40
0

کار پروژه«زیرگذر جهاد و بسیج» شهریار شدت گرفته/شهردار پای کار است

کار پروژه«زیرگذر جهاد و بسیج» شهریار شدت گرفته/شهردار پای کار است

شهریار – مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران با اشاره به موانع پروژه موجود در «زیرگذر جهاد و بسیج» شهریار گفت: با تلاش شهرداری پروژه به زودی افتتاح خواهد شد.

قلم | qalamna.ir :

محمد علی صحرایی شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه زیر گذر جهاد و بسیج در گفت گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دو پروژه شاخص شهرستان شهریار زیر گذر جهاد و بسیج بازدید به عمل نموده و عنوان کرد: پروژه میدان جهاد و بسیج شامل زیر گذر و لوپ‌های مربوط به زیر گذر می‌باشد و این پروژه تقریبی ۱۰۰ میلیارد هزینه داشته است و طبق زمانبندی تا خرداد سال آینده میدان بسیج و تا اواخر سال میدان جهاد به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک گفت: با وجود موانع و مشکلاتی که در پروژه میدان جهاد و بسیج شهریار وجود دارد اما با پای کار بودن کاویانی شهردار شهریار و همکاری مجموعه پروژه به شدت در حال ادامه می‌باشد تا هر چه زودتر به افتتاح برسد.

وی ادامه داد: با جلسات که برای رفع موانع موجود برگزار می‌شود امیدواریم روند اجرایی پروژه تسهیل شود و در جلسه گذشته وظایف مشخص شده برای ادارات خدمات رسان داشتیم تا تمام مشکلات که عمده آن وجود معارض و مشکل گاز و برق و مشکل از نظر تملک است که این موارد باعث به تعویق افتادن پروژه است که شهرداری تمام تلاش خود را برای تملک انجام می‌دهد.

صحرایی بیشترین احتمال تأخیر پروژه را از جهت جابه جایی ها و هماهنگی با معارضان عنوان کرد و افزود: بیشترین مشکل بحث جابجایی انشعابات و هماهنگی با معارضان است که این موضوع خارج از دست پیمانکار و شهرداری می‌باشد.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران در پایان عملکرد شهردار را خوب ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: آقای شهردار یکی از بهترین شهرداران استان تهران می‌باشد و با توجه به بزرگی شهر شهریار و مهاجر پذیر بودن مشکلات زیاد ی دارد اما شهردار با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی شهر را مدیریت می‌کند.

شایان ذکر است که طی این بازدید موانع و مشکلات پیش روی این پروژه با حضور مدیران ادارات خدمات رسان و معاونت دفتر فنی و عمرانی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید طی هفته‌های آینده مصوبات جلسه مجدد مورد بازدید و بررسی قرار گیرد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.