stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 222981
  • 23 دی 1399 - 18:09
1
پینتبالیست استان مرکزی گفت:

پینتبال استان مرکزی، در انتظار حمایت مسئولان استان

پینتبال استان مرکزی، در انتظار حمایت مسئولان استان
مرکزی_ پینتبالیست استان مرکزی گفت: پینتبال استان مرکزی، در انتظار حمایت مسئولان استان است.
قلم | qalamna.ir :

احمد حسینی قهرمان رشته پینتبال متولد سال ۶۷ در کرمانشاه و ساکن اراک است که به جز مدال های طلایی که در این رشته کسب کرده است در زمینه تحصیلات نیز خوش درخشیده و دارای دو مدرک لیسانس در رشته های مختلف است.

حسینی در گفتگو با خبرنگار قلم در اراک، با گلایه مندی از عدم توجه مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از رشته پینتبال در این استان گفت: موفقیت های مختلفی که در رشته پینتبال کسب کرده ام را با پشتکار و تلاش شخصی خودم بدست آورده ام و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی هیچ نقشی در آنها نداشته اند.

وی افزود: در رشته پینتبال دارای ۶ مدال طلا و یک نقره در مسابقات پالم چمپیونز هستم و از سال ۸۵ وارد این رشته شدم و یکسال بازی کردم و در سال ۹۶ بصورت حرفه ای استارت کار در رشته پینتبال را زدم و در این رشته مشغول به فعالیت شدم.

حسینی با اشاره به اینکه در اراک به دلیل نداشتن مکان تمرین در پارک تمرین میکردم و به همین دلیل نیز از سوی نیروی انتظامی بازداشت شدم، ادامه داد: مدال های کسب شده را همراه با تیم مشهد کسب کرده ام و یک دوره هم با تیم تهران بازی کرده ام و دو دوره مقام قهرمانی حوزه مقاومت بسیج استان مرکزی را نیز کسب کرده ام.

این ورزشکار ابراز کرد: در اراک به دلیل عدم حمایت مسئولان اداره ورزش و جوانان و نبود مکان تمرین با مشکل مواجه هستم.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ و در افتتاحیه باشگاه پینتبال مهاجران استاندار مرکزی قول حمایت از من را داد و همچنان این وعده بدون تحقق باقی مانده است، در حالی که من حمایت را برای پینتبال شهر اراک میخواهم و دوست دارم ورزشکاران اراکی در این رشته بدرخشند.

حسینی در پایان گفت: کمیته پینتبال اراک غیر فعال است و علاقمندان به این رشته تفریحی بازی میکنند در حالی که اگر آنها ساماندهی شوند میتوانند بصورت حرفه ای کار کنند و اراک تیم حرفه ای داشته باشد، ضمن اینکه حاضرم به پیشرفت این رشته در استان کمک کنم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.