stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 222818
  • 23 دی 1399 - 14:08
6

مدیرعامل سازمان آب و برق به اعتراض کشاورزان خوزستانی اهمیت نمی دهد!

مدیرعامل سازمان آب و برق به اعتراض کشاورزان خوزستانی اهمیت نمی دهد!
خوزستان - دبیر نظام صنفی کشاورزی هندیجان: سازمان آب و برق مقصر نابودی رودخانه زهره است؛ بالادست رودخانه زهره همه چیز می کارند ولی کشاورزان هندیجان آب ندارند! ؛ بی عدالتی سازمان آب و برق را نمی پذیریم.
قلم | qalamna.ir :

دبیر نظام صنفی کشاورزی هندیجان در گقتگو با خبرنگار قلم خوزستان اظهار کرد: عملکرد سازمان آب و برق در مدیریت رودخانه مطلوب نیست و به اعتقاد بنده این سازمان مقصر نابودی رودخانه زهره است.

فتح اله الهیاری گفت: در حالی که فصل کشت پاییزه است و کشاورزان هندیجان بشدت نیازمند آب برای آبیاری مزارع هستند ولی خبری از آب نیست و سازمان آب و برق هم به این موضوع بی تفاوت است و این روزها رودخانه زهره خشک است.

وی افزود: آب را از بالادست رودخانه زهره بسته اند و مدیریت آب در بالادست ضعیف است و هر چه که بخواهند می کارند ولی کشاورزان هندیجان بدلیل بی آبی محروم از تامین آب کشت پاییزه شده اند. متاسفانه در پایین دست رودخانه زهره هیچ آبی نیست.

وی گفت: اگر مقداری آب هم در این رودخانه مشاهده شود بدلیل نفوذ آب دریا آنقدر شور است که اصلا بدرد کشاورزی نمی خورد. اگر سازمان آب و برق در پایین دست سد زهره یک سد احداث می کرد این مشکل را نداشتیم.

دبیر نظام صنفی کشاورزی هندیجان گفت: انتظار و خواسته ما این است که فرهاد ایزدجو مدیرعامل سازمان آب و برق استان به این موضوع بی تفاوت نباشد و عدالت را در تامین آب مزارع کشاورزی بدرستی اجرا کند. ما به نمایندگی از کشاورزان هندیجان، بی عدالتی سازمان آب و برق را نمی پذیریم.

الهیاری در پایان گفت: کشاورزان هندیجان همواره تلاش می کنند با وجود کمبودها و سختی هایی که دارند در مسیر تولید گام بردارند ولی با این بی مهری هایی که از سوی سازمان آب و برق می بینند عملا انگیزه ای برای کشت و کار ندارند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.